Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Apple Special Event 20 feb? (Leopard, iLife, Mac Pro)

Tråden skapades och har fått 48 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-02-20 10:24
  • Medlem
  • International user
  • 2007-02-20 11:59

Applestore fortfarande uppe =(

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-02-20 12:03
Ursprungligen av bossep:

Applestore fortfarande uppe =(

Det går inte ner förrän vid 18-tiden då det är 9-tiden på tisdagsmorgonen i USA.

  • Medlem
  • International user
  • 2007-02-20 12:09

Javisst! Tänkte inte på dé! =(

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-02-20 13:31

Men gick inte sidan ner mycket tidigare när shuffle i färg kom?

  • Medlem
  • Sjöbo
  • 2007-02-20 13:35

Med tanke på vilka förväntningar mr Jobs dragit upp med Leopard ("de riktigt stora finesserna avslöjar vi inte ännu..."), tror jag knappast att dessa visas utan ett större jippo.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-02-20 13:35

Okej, nån gång under eftermiddan kan vi säga.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-20 13:38

Men är det något ""jippo"" på gång dn närmasta tiden eller är det bara rykten?

Det är bara rykten. Med tanke på hur inbjudan ser ut till WWDC så tar jag det inte för omöjligt att det släpps då. WWDC är flyttat också från Augusti till Juni.
Och det är utvecklarna som ska ha systemet först av alla.

Jag tror inte på ryktet om i dag. Jag tar alla dessa rykten med en 24-meters lastbil med salt.
Macfolk är generellt alldeles för lättlurade.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2007-02-20 14:09
Ursprungligen av Mattias Hedman:

Det är bara rykten. Med tanke på hur inbjudan ser ut till WWDC så tar jag det inte för omöjligt att det släpps då. WWDC är flyttat också från Augusti till Juni.
Och det är utvecklarna som ska ha systemet först av alla.

Jag tror inte på ryktet om i dag. Jag tar alla dessa rykten med en 24-meters lastbil med salt.
Macfolk är generellt alldeles för lättlurade.

Konstigt sagt, då ingen här tror på en lansering av Leopard idag.

Ursprungligen av Mattias Hedman:

Det är bara rykten. Med tanke på hur inbjudan ser ut till WWDC så tar jag det inte för omöjligt att det släpps då. WWDC är flyttat också från Augusti till Juni.
Och det är utvecklarna som ska ha systemet först av alla.

Utvecklarna har redan Leopard. Alla medlemmar i ADC Select och Premier har kunnat köra det sedan i augusti förra året.

Sett till för två år sedan då Tiger lanserades så släptes 10.4 ett tag innan WWDC, sedan kom uppdateringen till 10.4.1 eller något sådant i och med WWDC. Även om det känns osannolikt att en skarp Leopard lanseras idag ser Jag ingen koppling mellan datumet för WWDC och lanseringen av Leopard.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-02-20 13:47

Det är ingen som tror på Leopard idag. Vi pratar bara om någon liten uppdatering av något idag, som förmodligen inte blir av. Det sägs att Mac OS X fyller 6 år i slutet av mars. Sen har vi NAB-mässan i april. Även Intel väntas släppa Santa Rosa i april-maj.

Titta på inbjudan för WWDC... den ser ut som Timemachine. Därav min slutsats.

Ursprungligen av Mattias Hedman:

Titta på inbjudan för WWDC... den ser ut som Timemachine. Därav min slutsats.

Oavsett om Leopard lanseras på WWDC eller inte kommer troligen en ganska stor del av den läggas på just Leopard.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-02-20 18:06

Inga nyheter, då kan vi börja räkna ned till nästa tis.

Apple gör en presentation av Leopards gömda funktioner och utseende i slutet av Mars och släpper den till wwdc.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2007-02-20 18:50

Det låter mest troligt!
Känns som att dom vill håsa upp det lite till kan jag tro,, plus att dom vill sparka på någon som redan ligger ner dvs Vista..

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2007-02-20 19:00

Mycket möjligt, men iLife 07 i juni??

Om iLife är inbakat i Leopard så why not.

Bevaka tråden