Nya iPods den 9:e ?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2007-01-02 20:16

Jag har fått min 80Gb iPod med UPS idag, vilket är trevligt. Vad är oddsen för nya/uppdaterade iPods den 9:e? Jag känner att en vecka till utan iPod (min förra dog vid fall från höjd) inte är så lockande men samtidigt vet jag hur nöjd jag kommer vara när jag använt den i en vecka för att inse att nya/billigare iPods finns att beställa.

Hade vi inte haft den j-vla distansköpslagen hade det varit enklare

Jag tror inte på några nya iPods förrän iPhone(ja apples riktiga alltså) har varit ute ett tag. Och jag är faktiskt tveksam till att den släpps redan i början av januari.
Var det inte nåt mer konvent alldeles snart? Där tror jag mer på att den släpps.
Spännande är det dock...

• Oregistrerad
  • 2007-01-02 22:15

Jag tror inte att iPhone kommer släppas med de kapaciteterna jag är intresserad av (>40Gb) till en början i vilket fall och har en ny mobil så det är inte ngt orosmoln. Jag sitter och funderar på fullskärm/touchscreen iPoden. Fast om sanningen skall fram saknade jag inget med min 40Gb's monokroma. Känns alltid surt att köpa ngt nytt precis innan nästa generation till samma pris släpps dock.

Just nu lutar det åt att öppna den. Jag måste ju bestämma mig så jag kan ha den till jobbet imorgon om det är så

Det har ju (nästan) precis släppts nya iPods, skulle ju vara himla konstigt och surt om de släppte nya nu. Därför kommer de inte släppa några förrän kanske nästa höst, som de har gjort iaf de senaste 2 åren som jag har följt iPod-scenen.

• Oregistrerad
  • 2007-01-03 23:32

Öppnad och använd, vilket torde innebära att ni andra får nya den 9:e om jag känner min tur rätt

Det verkar som de kommer nu... iPHone, Widescreen iPod etc:
http://www.ilounge.com/

Edit:
iPhone that is, med widescreen. Kommer i juni.
Ingen ny iPod.

Senast redigerat 2007-01-09 22:29
  • Medlem
  • International user
  • 2007-01-09 19:40

va bra:D kom jusst hem och loggade in här första gången på 2 veckor nu utan internet,:P

1
Bevaka tråden