Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

win.rar, hur packa upp i videodora.

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej alla!

Är nybörjare och har genom tips här på forumet använt bitcomet +videodora I-pod converter för att ladda ner filmer till min nyinköpta I-pod 60GB. Ett av problemen jag stött är att en film laddats ner . win.rar format - när jad ska packa upp den vill den ha en kod?? Jag fattar ingenting!!
Snälla HJÄLP en som vill mer än hon kan .....!!:)
/Lisa (är kanske för gammal för sånt här?):confused:

Det kan hända ibland när man laddar ner bl.a. filmer i .rar format.
Jag har testat lite olika program för att låsa upp .rar filer, fast utan någon vidare frammgång. Så, det vore nog bäst att ha passwordet och låsa upp det i winrar. Så det enda jag kan råda dig till är att kolla upp på stället där du laddade ner filen (eller söka på filnamnet på google kanske) och se om det är någon vänlig själ som har skrivit lösenordet..

Tack Andreas, ska testa att googla....:)
/Lisa

  • Medlem
  • 2006-07-29 16:14

Om det finns en webadress i filnamnet så kan det hända att den är lösenordet. Jag har märkt att det ofta är så.

Hur föra över musik FRÅN I-pod till Datorn???

Hej!

Panik !! Jag råkade radera all min musik från datorns hårdisk, mina 6000 låtar finns kvar i min I.pod men hur i all världen ska jag få dessa tillbaka till min dator??
Vill ju för allt i världen inte synkronisera I-poden med mitt nu tomma bibliotek!!

Under menyn I-pod, sammanfattning kan jag inte avmarkera i rutan "synkronisera" den är nersläckt, går ej att markera bort. Jag kan sätta krys i rutan för manell behandling men får ändå inte bort markeringen i "synkroniserings" rutan.........Finns det någon som vet vad jag ska ta mig till???
Vore oerhört tacksam om någon kan hjälpa mig!
/Lisa

Yamipod (http://www.yamipod.com/main/modules/home/) borde kunna flytta över din musik till datorn igen.

1
Bevaka tråden