Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

ipod shuffle är nog kalasbra

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Idag var jag och köpte en iPod shuffle... är så nöjd med den trots att lurarna kanske inte har så fylligt ljud. Den passar så fint ihop med min vita ibook 12"... nån som kan tipsa om bättre lurar kanske som inte e för dyra... ciao

  • Medlem
  • International user
  • 2006-02-01 19:09

shure e2c, skit bra älskar dom de kostar 625 kr på jens of sweden http://www.jensofsweden.com/product.aspx?product=e2c&section=headphones

och grattis till ipod shuffle

  • Medlem
  • 2006-02-01 19:30

jag tycker väl inte att 625:. är att betraka som "inte för dyra". dom är säkerligen värda sitt pris, men jag tror inte det är helt vanligt att alla som lyssnar på ipod lägger så mycket pengar på ett par lurar.. vilket antagligen förklarar varför det är så många som har koss plug (som är skitkassa) :)..

jag skulle rekommendera creative ep-630. 299:- på teknikmagasinet och VÄL värda sina pengar.

Jag skulle vilja rekomendera EX71, kostar väl 280 kr + frakt på Jens Of Sweden.
Fast till Shuffle-modellen så kanske NX1 passar sig bättre, med tanke på att de har halsrem.
Är lite dyrare, men samma ljud.

Jag säger bara Koss porta proden är bra och sennheiser men sennheiser kanske är dyra kostar kanske typ 800 eller nåt.

Mina sennheiser kostar 499:- (PX200)

1
Bevaka tråden