Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jobbigt med "beundrare"..

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Härryda
  • 2006-01-18 20:11

Visst är nanon vacker, men kanske lite för vacker.... ALLA vill komma fram och känna och titta så det är inte så konstigt att det blir repor och fingeravtryck... Vad ska man säga till dom? Man ju inte bara säga nej eller?

Skaffa Invisible Sheild och låt dom sedan känna hur mycket som helst på den..

Ta med den på krogen och du går inte hem själv. En garanti som Apple inte skrivit ner men som faktiskt stämmer!

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-01-18 23:50

hehe hade samma problem första dagen i skolan med en alla ville kolla, pilla och lyssna. några fick det men resten... NEJ!

  • Medlem
  • 2006-01-19 10:53

Jag håller med. Jag var först i skolan med en Nano. Alla ba: va är de för läckerbit du har skaffat, Johan? Får jag prova? Ja ba: hmm... ^^ Svårt å säga nej, men de va bara några som fick prova.

Äsch vadå jobbigt?
Ni tycker om att det flockas folk runt om er, pilla här och lite där...

Verkar som lite risiga ställen ni bor på? Herregud liksom, vem har inte sett en iPod förrut?

  • Medlem
  • Härryda
  • 2006-01-19 16:28
Ursprungligen av H3CTOR:

Verkar som lite risiga ställen ni bor på? Herregud liksom, vem har inte sett en iPod förrut?

Mohahaha, jo dom har säkert sett en förut, men när dom fattar att dom har chansen att få känna på en så beter alla sig som om dom inte har sett en förut...

Håller med!

Fick min Nano igår, och alla på jobbet var helt OMG har du skaffat dig en Nano? Men ingen av de pillade på den, så min fick vara ifred idag Bara min mamma som pillat på den igår....

*tittar ut över havet av ipod nanos* jag är så trött på skiten så jag spyr

Ursprungligen av Darkis:

*tittar ut över havet av ipod nanos* jag är så trött på skiten så jag spyr

Skaffa dig inte en då, eller sälj den om nu har en och avsluta medlemskapet här och sluta förpesta vår luft med dina idiotkommentarer! Vi alla andra här e nöjda iPod (Nano) ägare, så dina spytrötta kommentarer kan du ju hålla för dig själv:D

hehe tyvärr kan jag inte göra mig av med det då det är mitt jobb.

och jag sitter på forumet för att jag kom poå att om jag besvarar lite frågor här så kanske jag i långe loppet får mindre att göra på jobbet

1
Bevaka tråden