Amatörhjälp!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-09-26 16:32

Jag ska köpa Ipod, och vet ingenting om vad man ska ha för någon. Jag vill ha en man kan ha i sånadär fodral, så nån nano eller annat smått funkar inte. En med hyfsat stort utrymme, bra batteri och som är lite tålig - och snygg - är vad jag vill ha.

Jättetacksam för hjälp!

Ursprungligen av tican:

Jag ska köpa Ipod, och vet ingenting om vad man ska ha för någon. Jag vill ha en man kan ha i sånadär fodral, så nån nano eller annat smått funkar inte. En med hyfsat stort utrymme, bra batteri och som är lite tålig - och snygg - är vad jag vill ha.

Jättetacksam för hjälp!

Man kan ha Nonon i fodral, men om du inte vill ha en nano, så utesluter väl det shuffeln också, då finns det bara den "vanliga" iPoden med 20/60 gb eller u" iPoden kvar, dem kan man, pcis som alla andra iPods ha i fodral.

• Medlem
  • 2005-09-26 17:13
Ursprungligen av bengan_fbk:

Man kan ha Nonon i fodral, men om du inte vill ha en nano, så utesluter väl det shuffeln också, då finns det bara den "vanliga" iPoden med 20/60 gb eller u" iPoden kvar, dem kan man, pcis som alla andra iPods ha i fodral.

Men jag vill ha normalstorleksfodral, dom som finns lite överallt, och det lär ju inte funka om Ipoden är miniliten - enkel matematik. Eller har jag fel nu?

Varför vill du ha just ett normalstorleks fodral för?
Alla iPods förutom Shuffle har läder fodraler o bältesclips.
Shuffle har plastfodral vad jag har sett.
Nano har ju snart såna fodraler som de stora iPodsen har fast du kan ju lika gärna köpa en vanlig iPod eller iPod Nano och sen köpa decalgirl för den.

• Medlem
  • 2005-09-29 14:44

mini? vet att dom tagit bort den ur sortimentet men finns ju ändå att få tag på...

Ursprungligen av Xelar:

mini? vet att dom tagit bort den ur sortimentet men finns ju ändå att få tag på...

Även om apple har slutat tillverka mini så finns den fortfarande i lager hos vissa butiker.

Ursprungligen av homeboy87:

Även om apple har slutat tillverka mini så finns den fortfarande i lager hos vissa butiker.

Det var ju det som han försökte påpeka..

• Medlem
  • Stockholm
  • 2005-09-30 10:18

enkel fråga:

hur mycket plats behöver du:
max: 4GB = nano eller mini
max 6gb = mini
mer än 6GB = ipod 20/30/60

1
Bevaka tråden