liten liten fråga

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

lite pinsam fråga men måste ändå ställas, hur laddas ipod Nano? när man kollpar den till datorn eller?

ska snart inhaldna en vilken ska man köpa? 2 eller 4 gb. lyssnar rätt mycket på misuk så!

MVH kalle

Ursprungligen av w1nka_19:

lite pinsam fråga men måste ändå ställas, hur laddas ipod Nano? när man kollpar den till datorn eller?

ska snart inhaldna en vilken ska man köpa? 2 eller 4 gb. lyssnar rätt mycket på misuk så!

MVH kalle

Ja, den laddas via datorn, man kan köpa till en laddare om man vill. Storleken beror ju helt på hur stor musiksamling du har och vilken storlek du har på plånboken.

Ursprungligen av bengan_fbk:

Ja, den laddas via datorn, man kan köpa till en laddare om man vill. Storleken beror ju helt på hur stor musiksamling du har och vilken storlek du har på plånboken.

Hehe det är sant har typ 9000 låtar och lite så.. så man funderar lite om man ska köpa en 20 gb istället för det skiljer sig så lite i pris om man ska köpa den via csn ! tyckerj ag!

20 gb är den bra? kan det vara bättre ljud i den än vad det är i nano? har hört lite rykte om det?

Hälnsingar kallr!

Ursprungligen av w1nka_19:

Hehe det är sant har typ 9000 låtar och lite så.. så man funderar lite om man ska köpa en 20 gb istället för det skiljer sig så lite i pris om man ska köpa den via csn ! tyckerj ag!

20 gb är den bra? kan det vara bättre ljud i den än vad det är i nano? har hört lite rykte om det?

Hälnsingar kallr!

20 gb och nano har ett väldigt snarlikt ljud. Tror inte ens att det är någon märkbar skillnad alls. 20 gb är för övrigt väldigt lik nanon fast fysiskt större, större kapacitet och vissa funktioner som nano inte har (t.ex. visning av bilder på tv).

Tänk på dina behov. Nano och 20gb är väldigt olika. Har du inte fler än 600 låtar så ska du verkligen köpa en nano men vill du ha hela din musik kollektion med dig så är det bara att slå till med en 20gb.

Jag är fruktansvärt nöjd med min ipod 20gb.Även om man inte använder allt utrymme så är den snyggast och det må ni erkänna spelar in en del med!

har jag fattat fel..??

jag har kollat efter en ipod, ja tror jag ska köpa en photo med 20gig.. men när man väljer ipod här på ipod.se finns de bara med 30, 40 och 60gig... har jag fatta fel lr?? på teknikmagasinet kallas den bara ipod 20gig omjag inte minns fel

Du ska absolut köpa 20gb, jag har precis köpt en och är supernöjd. Köpte dock en begagnad utan färgskärm, men det borde inte vara någon skillnad. Dessutom så kan du ju använda den som extra hårddisk till datorn om du inte använder hela utrymmet.

Hallå!

Jag tycker du ska köpa ipod nano! Det är absolut den snyggaste mp3:an som finns ute på marknaden idag! Förstår heller inte dom som säger att 2gb/4gb är För lite...? Visst vissa kanske vill ha 5000 eller fler låtar att lyssna på, då de går ner till ICA för att köpa salmiak. Behöver man så mycket minne egentligen? Tycker det är "lite" överdrivet... Om man inte, såklart, vill ha annat än musik på sin ipod!
Det jag försöker säga är att om du är som jag d.v.s som lyssnar på musik 5-30min åt gången, behöver du Absolut inte mer än 4gb. Själv har jag en med 2gb, tycker nästan att det är för mycket
Alltså, nanon (enligt mig själv) är mer för oss "vardagliga" människor!

Med detta skrivet hoppas jag att du köper den ipod som passar dig bäst. Lycka till!

1
Bevaka tråden