Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min garanti kräver nya hörlurar.

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ok, jag har nu mina iPod hörlurar och dom är sprängda som fanken tyvärr. Blev smått besviken över att dom inte höll klart. Hur som helst så skulle jag vara glad om jag fick ett par nya med tanke på att jag har garanti på alla mina iPod-saker. Jag gick iväg till SIBA (där min iPod-mini inkl hörlurarna inhandlades) men dom kunde tydligen inte hjälpa mig. Så hur ska jag gå till väga om jag vill ha ett par nya av era grymt sköna (när dom är hela) orginal-hörlurar?

Tack på förhand.
//Petter

Då klickar du på länken och följer instruktionerna.
http://depot.info.apple.com/ipod/index.html

Ursprungligen av ZnApPy:

Ok, jag har nu mina iPod hörlurar och dom är sprängda som fanken tyvärr. Blev smått besviken över att dom inte höll klart. Hur som helst så skulle jag vara glad om jag fick ett par nya med tanke på att jag har garanti på alla mina iPod-saker. Jag gick iväg till SIBA (där min iPod-mini inkl hörlurarna inhandlades) men dom kunde tydligen inte hjälpa mig. Så hur ska jag gå till väga om jag vill ha ett par nya av era grymt sköna (när dom är hela) orginal-hörlurar?

Tack på förhand.
//Petter

Om du har registrerat den på Apples hemsida ska du göra en "skadeanmälan", då kommer det nya hörlurar ganska fort, detta förutsätter att du har registrerat dig och din iPod på apple hemsida, och att garantin gäller.

EDIT:
Var en minut för seg...

1
Bevaka tråden