Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vi kom och tog en öl...

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Nu är jag hemma igen...

Det var mycket trevligt att träffa männen bakom ikonerna, och vi drack en del öl.

Bästa kommenteraren... (kommer snart)

Kommer på nästa träff!

/Peter

Inga bilder?

/M

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2002-10-10 09:59

Jooo...

99Mac gbg på pub...

Martin, hur lägger jag dem hos "dig"?

Såg ju trevligt ut, nästa gång tar jag tåget upp

-Jodu Olle...så här stor blir G5:an. Mycket mindre än den som Andersson visar ovanför

[ 10 Oktober 2002, 13:23: Meddelandet ändrat av: Kenneth Pilo ]

  • Medlem
  • Borås
  • 2002-10-10 14:10

Var Rover ett bra ställe att vara på? Och hur gör vi som inte gillar öl - det verkar inte finnas mycket annat på menyn...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2002-10-10 14:47
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: iNker:
Var Rover ett bra ställe att vara på? Och hur gör vi som inte gillar öl - det verkar inte finnas mycket annat på menyn...

Gillar man öl & whisky är Rover ett bra ställe... Sedan kan man ju tycka till om lokalerna & geografin... Jag tror inte att vi kommer att ha fler kvällar där i det närmsta, det jag saknade i går var schyssta soffor & en lägre ljudnivå... Vi kanske skulle träffas på 23:e våningen nästa gång?
Svinga några coctails i stället för öl?

  • Oregistrerad
  • 2002-10-12 03:02
Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: Jonaz:

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: iNker:
Var Rover ett bra ställe att vara på? Och hur gör vi som inte gillar öl - det verkar inte finnas mycket annat på menyn...

Gillar man öl & whisky är Rover ett bra ställe... Sedan kan man ju tycka till om lokalerna & geografin... Jag tror inte att vi kommer att ha fler kvällar där i det närmsta, det jag saknade i går var schyssta soffor & en lägre ljudnivå... Vi kanske skulle träffas på 23:e våningen nästa gång?
Svinga några coctails i stället för öl?

Så lägligt för oss som jobbar i samma byggnadskomplex. Man behöver inte ens ta på sig ytterkläderna. Tänk att vi är hela två 99mac-medlemmar som jobbar där.

1
Bevaka tråden