Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itunes 4.7?

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det finns en ny verision av itunes (4.7) vill du hämta hem den nu?

Det kommer upp varje gång jag öppnar itunes..om man lladdar hem det stannar alla tidigare låtar kvar i det då?

Ja det kommer inte att hända ngt med dina låtar om du uppgraderar, det är bara att hämta hem och installera (ta inte bort det gamla bara)

Men tack då Olof!

Men du som verkar ha koll på det mesta. asså hur importerar man låtar från tex skrivbord på samma sätt som från Cd skivor. så att dom lägger sig i itunes och man kan ta bort dom från skrivbordet?:S

Ja om du har iTunes inställt på att det ska kopiera musiken till din musikmapp(det kan man göra under inställningar i iTunes) så kan du bara dra in hela mappen i ditt iTunes fönster och sedan när det kopierats klart kan du bara slänga mappen

Mvh Olof

Okej . men alla låtar som jag har i itunes som ligger i mina mappar, där kan det vara allt från album till en massa blandat, hur gör jag för att lägga n dom och få bort dom från mapparna.. ska jag ta bort den i itunset och lägga in den på nytt med den där inställningen på?

Nä du kan samla ihop biblioteket, då kopierar iTunes alla låtar till den plats du vill ha dem. det är möjligt att iTunes inte tar bort dem på den gamla platsen men det kan du ju göra själv i efterhand. se sedan till att du har inställningen på när du lägger in nya filer. (se mitt förra inlägg)

Vill du ta bort låtar är det bara att markera och trycka delete på tangentbordet.

Mvh Olof

Får ja fråga varför winamp media library plockar upp varenda liten mp3a (alla mina låtar har id3-taggar), men itunes glömmer bort 30GB bara sådär. Helt cepe

Salle: Stjäl inte trådar. sök på forumet hittar du inget så skapa en ny tråd!

Okej jag fattar. men jag försökte hitta den inställningen där man ändrar men hitta den ej.
Kan du ge en noggran beskrivning på hur man slår på den inställningen ? vore sjyst. jag har visst ingen vidare koll på sånt här:P

1
Bevaka tråden