Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTrip

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-03-11 21:24

Asså, jag har kollat alla trådar om iTrip, men hittar inte mitt problem där.
Jag har lagt in alla frekvenser på ipoden och sen när jag ska söka efter låten på radion så hittar den den typ och den börjar lysa rött, de hörs ett ljud typ som att bruset försvinner, sen går jag tebax till meny och ska börja spela en låt så hörs inget i radion de bara brummar typ: låter som en helikopter typ..nån som har nåt tips eller vad de kan va för nåt?

Hu... har du följt de verkligen enkla IKEA-instruktionen som följer med?
Du väljer frekvens. Spelar den tills den slutar blinka, sen pausar du, sen kör du igång din låt.
Efter det tar du valfri radiomottagare o ställer in den frekvens du valt o rattar in den. WOW, det funkar

sorry att jag är sarkastisk. jag är onykter

..och volymen ska vara max 80% på iPoden

  • Medlem
  • 2005-03-11 21:34

ja asså, jag har gjort helt rätt. har en polare som har "den stora itripen på sin "stora ipod", och han vet hur man gör så jag har gjort rätt men det bara brummar, fett irriterande..

vilket är:
------------------------------------
så långt av:
-------------------------------------------------
på volym-baren

  • Medlem
  • 2005-03-11 22:43

iTrip, var finns de?

Alltså, jag skulle vilja ha en iTrip till min vita skönhet, (3G), fast jag vet inte vart man får tag på dem, någon som vet?

  • Oregistrerad
  • 2005-03-11 23:24
Ursprungligen av Marja:

Alltså, jag skulle vilja ha en iTrip till min vita skönhet, (3G), fast jag vet inte vart man får tag på dem, någon som vet?

Tradera.com kanske?
Fast det är billigare från staterna theistore.com
Lite krångligare dock (jag vet inte riktigt hur mycket som är tillåtet här att prata om denna olagliga sak)
//Jakob

  • Medlem
  • 2005-03-12 19:24
Ursprungligen av Marja:

Alltså, jag skulle vilja ha en iTrip till min vita skönhet, (3G), fast jag vet inte vart man får tag på dem, någon som vet?

Kolla även www.audio-outfitters.com Har köpt min itrip därifrån, funkade bra!

Fånigt att iTrip är olagligt!! Jag menar, den sänder ju så på så kort avstånd!!!

jag har en iTrip hemma i oöppnad förpackning. funkar på en 4G 20g 40gig

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-03-13 11:17

Vilket är bäst en lågfrekvens eller en högfrekvens??

1
Bevaka tråden