Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

I väntans tider..

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-03-05 22:53

Ja nu är det bara att vänta på leverans. En härligt grön iPod Mini är beställd tillsammans med nåt stereo connection kit o fodral.

Har varit sugen på en bärbar musikspelare sedan min bandar-freestyle började kännas mossig, dvs för ett bra tag sen. Kom mig aldrig för att köpa nån bärbar CD-spelare. Har riktigt höga förväntningar på iPoden, hoppas att den lever upp till dem. När det gäller valet mellan iPod och andra mp3-splare så avgjorde nog designen, tillbehören och "kulturen". Kunde tillockmed bortse ifrån avsaknaden av radio. Skall försöka hitta en vettig radio-MOTTAGRE till den. Ja jag gillar att lyssna på radio också, och då nästan enbart p3. Tycker deras musikprogram är outstanding. Säger bara P3-live och pop-nonstop!

Nåväl nog svamlat, vi hörs!

//jns

  • Oregistrerad
  • 2005-03-05 23:52

Har du studentrabatt? Annars är det ju bara att gå ner till MacHuset och slippa vänta.

Funderar också på en mini. Fick blodad tand när jag köpte shufflen. Rosa ska det bli, tror jag. På P3 är det Krister och Salva som rockar hårdast...

  • Medlem
  • 2005-03-06 16:12
Ursprungligen av David Molarin:

Har du studentrabatt? Annars är det ju bara att gå ner till MacHuset och slippa vänta.

Funderar också på en mini. Fick blodad tand när jag köpte shufflen. Rosa ska det bli, tror jag. På P3 är det Krister och Salva som rockar hårdast...

Ok, samma pris på MacHuset alltså? Kollade inte ens...att handla i butik brukar ju alltid vara betydligt dyrare!

Bra att veta om man skall ha några tillbehör sen..

//jns

  • Medlem
  • Öland
  • 2005-03-06 10:42

jag sitter och väntar på pengar så jag kan slänga iväg en beställning på en iPod Photo 30gig... guuuud vad jag längtar

  • Oregistrerad
  • 2005-03-06 15:41

Och jag längtar tills den 18:e, då jag kan köpa den blå iPod mini 6GB jag lagt undan i AppleSupport i Malmö... ;-O

1
Bevaka tråden