iPod Shuffle och CSN rabatten.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Som snål och fattig student så vill jag ju använda min studentrabatt på 10% för en Shuffle. Men på Mecenat Apple Store kostar den likt förbannat 895kr medan alla andra iPods är billigare. Ändå står det att det gäller alla appleprodukter.

Någon som vet något mer? Jag hittar ingen bra kontaktinfo för att fråga just dem.

Det enda jag vet är att det stämmer. Läste något om att det är för små marginaler eller nåt för Apple att ge 10% på den.

Ursprungligen av Anders Båth:

Det enda jag vet är att det stämmer. Läste något om att det är för små marginaler eller nåt för Apple att ge 10% på den.

Ok. Ja då sticker jag ju hellre till siba. Orka med en leveranstid på 1-2 veckor i onödan.

Ursprungligen av Anders Båth:

Det blir lätt så när den are så liten! xD

• Medlem
  • 2005-02-18 15:06

jag tror man måstre kosta över en viss summa för att man ska få rabatt

PS. när jag köpte min ipod fick jag veta en vecka efter att jag kunde ha sparat massa pengar om jag hade använt csn-kortet, riktigt surt .... men man kan inte alltid ha tur....
dessutom så kom rycktena om ipod photo oxå ut veckan efter, och det var riktigt surt... om jag hade vetat hade jag väntat på den

Jag köpte min iPod med csn rabbaten det var bra. Även fast det toog ca två månader :/

• Medlem
  • Luleå
  • 2005-02-18 18:28

jag betalade lite extra på teknikmagasinet för att få hem spelaren direkt istället för att sitta hemma och vänta i månader.

Ursprungligen av erik:

jag betalade lite extra på teknikmagasinet för att få hem spelaren direkt istället för att sitta hemma och vänta i månader.

Med Shuffle är det lugnt. 4kr mer så får man den på Siba.

1
Bevaka tråden