Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Omröstning: Vad tycker du om din iPod?

Tråden skapades och har fått 97 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2004-12-15 00:57
Ursprungligen av raZmus:

Sen verkar det ju onekligen som vi har fäst lite olika vikt vid hur seriöst man ska ta denna poll. Jag tänker efter nogrannare hur jag röstar i riksdagsvalet än hur jag svarar här.

Seriöst?

Men liksom vad gör din röst i valet var fjärde år?

att den bara känns bra i fickan.

Då har du inte upptäckt allt en iPod kan användas till. (inga skämt får göras på detta)

//C

Ursprungligen av Archduk3:

Seriöst?

Men liksom vad gör din röst i valet var fjärde år?

att den bara känns bra i fickan.

Då har du inte upptäckt allt en iPod kan användas till. (inga skämt får göras på detta)

//C

Drygt om man slänger ner fel för båda e ju perfekta i fickan ;)??

snart kan man rösta via iPod med

  • Oregistrerad
  • 2004-12-17 15:08
Ursprungligen av Adam Von Runesson:

Drygt om man slänger ner fel för båda e ju perfekta i fickan ;)??

snart kan man rösta via iPod med

vadår röstsedeln..?

Hm.

Ser ut som att den största delen har kärlek för podden. Bra grejjer. Sånt gillar jag

//C

Nähä? Säkert..? Min ipod betyder mer än hur Sverige styrs <3<3<3<3. Nejdå, skämt åsido, klart riksdagsvalet är lite viktigare.

  • Medlem
  • 2004-12-14 23:24

liksom det är inte som att jag dör utan den den känns liksom bra att ha i min ficka inget mer

Alla iPod-nördar ska vara stolta : )

/mvh johan

jag har stor kärlek till min lilla blåa ipod...
jag är en musiknörd så förut gick jag alltid runt med min stora och tunga cd-freestyle

Håller med #6, de e ju så

Jovars, lovande...

det stör mig att Ipod inte synkar in WMA filer??
konverterar iTunes wma filer te mp3 eller?

Ursprungligen av K-Dogg:

det stör mig att Ipod inte synkar in WMA filer??
konverterar iTunes wma filer te mp3 eller?

jag itunes konverterar wma till mp3 när det läggs i arkivet så vitt jag vet. :rolleyes:

Min Ipod är min ögonsten.
Dock går låtarna lite långsammare än på vanliga cd-skivor....kanske dags att läsa bland frågorna.....

japps bara ipoden är med så är allt bra

röstade på 1 för jag skulle in kunna leva utan att ha musiken med mig. och då är ipod perfekt eftersom man får plats med nästan allt man vill ha på den.

jag kan leva utan ipod, men jag kan fan inte leva utan musik!

Ursprungligen av tajroo:

jag kan leva utan ipod, men jag kan fan inte leva utan musik!

Du låter som en person som ser runt hysterin, iPod religionen och hetsen.
Logiskt

Ursprungligen av Björnström:

iPodanvändare får ofta en känslomässig relation till sin musikspelare, nu testar vi vad du tycker

Endast iPodanvändare bör svara på frågan av naturliga skäl

Kan man svara annat än alt. 1

Hur gjorde man?

Jag har funderat mycket på hur man levde utan ipod.. är det nån som vet hur man gör?

Jag fick min iPod igår. Är redan kär!

klart att man måste trycka på alt 1

  • Medlem
  • 2005-01-11 16:39

Den första

Jag röstade också på den första. Det kändes helrätt.

Det sista alternativet så klart, när den inte ens fungerar som den ska. Datorn hittar inte
min nyinköpta ipod.

  • Oregistrerad
  • 2005-01-15 01:32

Den äger ;>

Jag tog alt. 2. Tyckte om den i början men stör mig mer och mer på den sen jag köpte den i slutet av augusti.

För det första är ju batteriet rena skämtet. Man blev lätt störd när min granne sålde sin iPod och köper en Sony HD1 (med uppgraderat MP3 stöd) och får runt 30 timmar i batteritid istället.

HATAR klickhjulet. Skönt att scrolla bland låtarna med men där slutar det. Man MÅSTE ha fjärrkontroll till podden om man ska använda den ute. Man får plocka upp den ur fickan så fort man ska göra NÅNTING på den för annars är det garanterat att man byter låt eller pausar istället för sänker volymen - eller tvärtom. Dåligt att det inte följer med. Sony HD1 (exempel bara) är ju mycket smidigare med distinkta knappar som man inte missar. För man ner handen i innerfickan med en ipod måste man ju känna sig för vart man pillar och det är ju då man oftast råkar höja/sänka volymen.

Det enda som är bra och som jag VERKLIGEN gillar är ljudkvaliten. Har tagit bort ljudstrypningen på den och det låter riktigt skönt med mina Sennheiser 212.

Visst det är Apple och det kostar att ligga på topp men att ta över 400 spänn för en fjärrkontroll som inte ens har display är ju hutlöst. Som om inte det vore nog så går den inte att köpa löst utan man måste köpa till hörlurar som jag inte har nån användning av.

Nr 3, givetvis. Kär i en pryl? Det låter ganska mysko enligt mig.
Däremot kan jag förstå de som älskar musiken, min Mini är bara mitt medium.
Anledningen till att jag köpte mini (ipod överhuvudtaget) var den fina synkningen med iTunes, ljudkvaliten och att den ser för snygg ut.

Sedan trifix, gör som jag, fixa bra spellistor så behöver du inte byta låtar ofta, ljudet kan du väl ha på samma nivå? Visst är det hutlöst med 400 spänn för en fjärr, men vad finns att göra?

PODDI FOREVER!

  • Medlem
  • 2005-05-04 19:30

Ipod mini är grymm!!

Ipod mini är en grymm pryl men man kan väll inte säga att man är förälskad i den??

Totalt missnöjd

Har försökt att få igång min iPOD mini men nu har jag tröttnat... Lagt in musik på iTunes och datorn visar att iPoden tagit emot låtarna, men sen finns dom inte lagrade i själva iPoden.... Å ingen stans finns det någon vettig felsökning...j-a skit...

  • Oregistrerad
  • 2005-06-03 21:05

Har haft lite problem med öronen. Får inte ha hörlurar som går in i öronen. Har enbart sådana hörlurar och har därför inte haft möjlighet att lyssna till min podd på långa buss resor till och från skolan. Hemskt långtråkigt.Men har nu införskaffat ett par hörlurar jag kan använda så jag och min ipod ska ut på promenad snart.

  • Medlem
  • 2005-06-03 21:44

Röstade på ettan!

Bevaka tråden