Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa grejer i Thailand

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag undrar om nån har erfarenheter om var det finns tillbehör i thailand att köpa.vikka städer? skriv inte phuket eller bangkok för dit åker jag aldrig längre.:P
Men e det nån som vet? och vad ligger d prismässit?

Ingen?

Min pappa var i Thailand för ett tag sedan, och då kollade han efter elektronik. Då var det iaf ungefär samma priser som här. Beror på att det inte fins så många thailändare som köper ipods med mera, och då köper ingen affär in i så stora volymer.
Men detta är bara vad jag tror, kan ju inte garantera att det inte är billigt.

/Hugo

Ursprungligen av h.cewers:

Min pappa var i Thailand för ett tag sedan, och då kollade han efter elektronik. Då var det iaf ungefär samma priser som här. Beror på att det inte fins så många thailändare som köper ipods med mera, och då köper ingen affär in i så stora volymer.
Men detta är bara vad jag tror, kan ju inte garantera att det inte är billigt.

/Hugo

okej.nej men pris e lung för min mor o far betalar allt när vi e påå semster:D
men vart hitta din pappa grejjerna? bangkok?

Ursprungligen av Orginel:

okej.nej men pris e lung för min mor o far betalar allt när vi e påå semster:D
men vart hitta din pappa grejjerna? bangkok?

Min pappa var i Phuket.... så de va ju ingen större hjälp.

/Hugo

Okkkej.men ja ska va där en dag såkanske då.

det finns i bangkok
i ett data cetner, kommer inte ihåg vad det hette, antingen tokyo center eller computer center nånting, fråga en taxi chaffis om data prylar så kör han dig dit där finns det ipods, men som sagt ungefär smama priser som i sverige

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-12-19 23:09

Finns massa olika stora butiker i thailand som säljer elektronik, var där i jan/feb i en månad och rester runt. MEN det är antingen samma pris som i sverige... eller DYRARE.. så att köpa elektronik där e bara dumt.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-28 04:35

adress i bangkok??

  • Medlem
  • 2004-12-30 01:29
Ursprungligen av makkan:

adress i bangkok??

kolla Pantip Plaza, ett varuhus med i princip bara elektronik, mkt pirat dvd och mjukvara men en del annat... ligger på Phetburi Road.

taxin hittar

1
Bevaka tråden