Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag har fått igång egen EQ!

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

för det första: jag tror ipod.se klockan går en timme för sent! ställt in vinter tid?

så här gjorde jag.

Gick in i itunes, markerade alla låtarna i ipoden (inte bibloteket) sen info. Sedan valde jag min egen EQ inställning, i detta fall "best". tog en stund. efter det så kopplade jag ur ipoden. Valde EQ Off INNAN jag började lyssna på musik och nu låter det hur bra som helst.

jag provade sen att ändra tillbaka till rock som jag haft innan, och det lät lite sämre.
Då ändrade jag til´baka till Off igen och då lät det skit. Min eq inställning försvann.

fick lov att koppla in poden och koppla ur den för att få tilbaka ljudet på Off.

Ciao!

Inlägg raderade

iPod.se är ingen chatt. Vill ni diskutera ämnen som inte relaterar till iPod på något sätt välkomnar vi er att göra det någon annanstans, till exempel på vårt systerforum www.offtopic.se . Medlemmar som inte kan hålla sig till ämnet i längden får sitt konto avstängt. Tack för er förståelse.

  • Oregistrerad
  • 2004-11-21 22:31
Ursprungligen av Mats Björnström:

Inlägg raderade

iPod.se är ingen chatt. Vill ni diskutera ämnen som inte relaterar till iPod på något sätt välkomnar vi er att göra det någon annanstans, till exempel på vårt systerforum www.offtopic.se . Medlemmar som inte kan hålla sig till ämnet i längden får sitt konto avstängt. Tack för er förståelse.

Vi skojjade bara. Ska inte upprepas

//C

  • Medlem
  • 2005-02-22 04:21
Ursprungligen av Archduk3:

Vi skojjade bara. Ska inte upprepas

//C

Men detta låter ju bra. Visste jag inte. Toppen.
vad händer annars då?

  • Medlem
  • 2005-06-19 02:19

Är det någon annan som kan verifiera att detta fungerar? Jag lyckas då inte få det att fungera.

  • Medlem
  • 2005-07-19 22:28

hur gör man en egen equalizer hittar inte ens det i itunes :S

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-19 22:34
Ursprungligen av Wall:

hur gör man en egen equalizer hittar inte ens det i itunes :S

ikonerna nere till höger... den tredje från vänster. blåa skjutreglage.

  • Medlem
  • 2005-07-19 23:01

jag får tacka så mycket för hjälpen.

Och för det snabba svaret

  • Medlem
  • 2006-01-18 19:52

Hur ska man göra EQn för att få mer bas? Alltså, mer bas, men inte som i BASS BOOSTER där det distar som f*n.
Någon ljudkunnig som kan skicka in ett screenshot i iTunes eller så?

hur infogar man bilder då? jag har allafall en screenshot nu...

1
Bevaka tråden