Ny Ipod 20GB 2740kr

Tråden skapades och har fått 68 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Om man är student kan man nu beställa en Ipod 20GB för 2740kr inkl frakt. Allt som behövs är kodordet: NA8XY8H47P

• Medlem
  • 2004-11-03 14:21

Var kan man beställa det?

• Oregistrerad
  • 2004-11-03 14:49
Ursprungligen av Kvist:

Var kan man beställa det?

applestore ? beställde min 40gig där för 3775...

Ursprungligen av wilhelm-pod:

Om man är student kan man nu beställa en Ipod 20GB för 2740kr inkl frakt. Allt som behövs är kodordet: NA8XY8H47P

Var? Hur?

• Medlem
  • 2004-11-03 16:19

Räcker det med den koden, eller måste man va studerande?

Ska koden skrivas in under rabatter? Om inte så vart...

• Medlem
  • 2004-11-03 18:22

wilhelm-pod tack så mycket för koden det funkade hur bra som hälst!

Ursprungligen av Kvist:

wilhelm-pod tack så mycket för koden det funkade hur bra som hälst!

Härligt. Enjoy

Ska det vara så svårt att tala om var!!!!?

• Medlem
  • 2004-11-04 12:12

Du skriver in det under rabbater, eller nått liknade står det.

• Medlem
  • 2004-11-04 14:02
Ursprungligen av Kvist:

Du skriver in det under rabbater, eller nått liknade står det.

men vilken sida??????????

Ursprungligen av scar:

men vilken sida??????????

Det kommer väl fram när du har klickat på Köp och sedan gått vidare efter graveringssidan tror jag. Jag har för mig att det då ska komma fram en sida där man kan skriva in rabattkoder m.m. (eller så ligger den före gravringsssidan, ja någonstans där i alla fall)

• Medlem
  • 2004-11-04 14:29
Ursprungligen av Homeroplaza:

Det kommer väl fram när du har klickat på Köp och sedan gått vidare efter graveringssidan tror jag. Jag har för mig att det då ska komma fram en sida där man kan skriva in rabattkoder m.m. (eller så ligger den före gravringsssidan, ja någonstans där i alla fall)

men varför säger ingen att de talar om applestore?

Apple-store såklart!!

hur mycke kostar en mini med student rabbat?

• Medlem
  • Göteborg
  • 2004-11-04 15:11
Ursprungligen av stephan__4:

hur mycke kostar en mini med student rabbat?

Jag betalade 2387 kronor.

En ny iPod 40 gig för 3200kr

Köpte min nya iPod 40 gigare från www.inwarehouse.se för endast 3200kr

Fick den postad till mejj på en dag

http://www.inwarehouse.se/hemma/productDetail.aspx?Id=e754937

Skynda på om ni ska ha en bara 28 kvar i lagret.

Ursprungligen av scar:

men varför säger ingen att de talar om applestore?

Latmask Läs hela tråden lite noggrannare. kolla post #3 ex.vis och använd kepshållaren.

Ursprungligen av Homeroplaza:

Jag har granskat varenda liten sida och jag hittar inte något ställe för att skriva in rabattkoder. Har jag ändå lyckats missa det, i så fall var finns sidan?!
Eller har de kanske tagit bort det?

jag betalade 3066 för min 40 gb
från appelstore

Ursprungligen av sundsvall en1:

från appelstore

3066?
Den kostar ju 4195 eller 3356 utan moms, så du menar att man får 25% studentrabatt?

• Medlem
  • 2004-11-04 18:50

3066 det var billigt!

• Oregistrerad
  • 2004-11-05 09:09

Köpte min 40gig för 3775:- med studentrabat. Men den ligger bara på 10%, alltså betalade du ingen moms ?

Ursprungligen av sundsvall en1:

från appelstore

Så slår man in den där koden är alltså det en 40 gb kostar? Rejäl rabatt det...

Ursprungligen av oskarrr:

Så slår man in den där koden är alltså det en 40 gb kostar? Rejäl rabatt det...

nej nej. du får 10%, antar jag. dvs typ 420kr?

• Oregistrerad
  • 2004-11-13 21:56

Luktar lite fuffens av det här tycker jag, studentrabatten ger 10% vilket gör att man hamnar på 2940 för en 20gbare, dessutom verkar ingen som nu påstår att man kan skriva in en kod säga VAR på sidan man gör det, då man aldrig kommer fram till en sida för rabattkoder :/

Ursprungligen av cruZZade:

Luktar lite fuffens av det här tycker jag, studentrabatten ger 10% vilket gör att man hamnar på 2940 för en 20gbare, dessutom verkar ingen som nu påstår att man kan skriva in en kod säga VAR på sidan man gör det, då man aldrig kommer fram till en sida för rabattkoder :/

Jodå! Du kommer fram till den sidan efter det att du har klickat på "beställ" eller vad det nu står...(alltså efter det att du har loggat in på ditt konto och ska ange kontonummer osv. under kontokortsgrejerna står ett fält för rabattkod)

Sen känns det ju lite mysko varför det florerar en kod för studenter då Apple tydligt ger 10% för studerande...

• Medlem
  • 2004-11-06 13:30

måste man vara student ?
de kan dom väl inte kolla... ;D
eller ?

för er som jagar billigaste så kan jag tala om att jag köpte en ny 40gb från eBay, betalade ungefär 3200kr sammanlagt, då med frakt o allting. Iofs kunde jag i pricnip blivit blåst men jag köpte från ett företag som säljer ungefär en iPod om dagen på eBay.

• Medlem
  • 2004-11-06 23:13
Ursprungligen av simon1583:

för er som jagar billigaste så kan jag tala om att jag köpte en ny 40gb från eBay, betalade ungefär 3200kr sammanlagt, då med frakt o allting. Iofs kunde jag i pricnip blivit blåst men jag köpte från ett företag som säljer ungefär en iPod om dagen på eBay.

ok, Annars är det vell lite lurigt att handla på ebay?

Bevaka tråden