Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod Remote & Earphones ?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-10-09 03:00

Hej jag har tänkt att köpa mej ett pack med iPod Remote & Earphones nu är det så jag undar kan bah byta ut hölurare till kontrolen eller siter allt i hop så man moste latid ha sama hölurar eller kan man köpa nya hölurare och byta ut dom som fulde med?

  • Oregistrerad
  • 2004-10-09 09:10

Så som jag har förstått det ska det gå att koppla andra lurar till fjärren. Men varför ska du ha fjärr? Det är ju bättre att ta upp den ur fickan och flasha lite

Ursprungligen av psychozz:

Så som jag har förstått det ska det gå att koppla andra lurar till fjärren. Men varför ska du ha fjärr? Det är ju bättre att ta upp den ur fickan och flasha lite

Dessutom blir den inte så fin om man ska hålla på o dra upp den ur fickan hela tiden. o självklart kan koppla andra lurar till fjärren. nackdelen med fjärren är att sladden då blir svinlång plus att sladden går sönder efter ett tag.

  • Medlem
  • 2004-10-09 11:30

Drygt att det inte är någon display på fjärren. Borde gjort något i stil med Sonys MD fjärr som Sony även använder på deras mp3 spelare.

Det står så här om fjärrkontrolen och hörlurarna till iPoden: "Med fjärrkontrollen kan du snabbspola framåt och bakåt, spela upp och göra paus, och justera ljudvolymen med fyra enkla knappar".

Men vadå kan man inte byta låt?

Jo man kan enkelt byta låt, det är samma knaooar som man spolar med.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-31 23:00

Jag köpte ett "iPod Remote & Earphones"-set för ca 2 veckor sedan och måste säga att jag är mycket besviken på kvaliteten på remoten. Den håller inte alls samma kvalitet som den remote som följde med den 3'e generationens iPods. De frostade knapparna har redan blivit fläckvis blanka och den ljusa sladden är redan mörk och missfärgad av att ligga i en jackficka?!

1
Bevaka tråden