Köa på Mecenat-store?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • International user
  • 2004-04-26 20:49

Givetivis är man medryckt i hypen och ska ha en mini. Men läget är ju onekligen bistert.
Har iallafall lyckats stilla ha-begäret till en Sverige-lansering. Men om man nu ska köpa den i svedala och ändå är student så vill man ju köpa via det där Apple-Mecenat-Store som man nu blivit spam-bombad av i månader. Men om man ska ha en mini vid lanseringen i swe så lär man ju ställa sig i kö nu. Men hur ställer man sig i kö på apple-mecenat-store?

Ni som haft vett att hoppa över ovanstående dravel så kommer en sammanfattning här:
Hur ställer man sig i kö för en mini på Apple-Mecenat-Store?

• Oregistrerad
  • 2004-04-26 21:10
Ursprungligen av c5j:

Givetivis är man medryckt i hypen och ska ha en mini. Men läget är ju onekligen bistert.
Har iallafall lyckats stilla ha-begäret till en Sverige-lansering. Men om man nu ska köpa den i svedala och ändå är student så vill man ju köpa via det där Apple-Mecenat-Store som man nu blivit spam-bombad av i månader. Men om man ska ha en mini vid lanseringen i swe så lär man ju ställa sig i kö nu. Men hur ställer man sig i kö på apple-mecenat-store?

Ni som haft vett att hoppa över ovanstående dravel så kommer en sammanfattning här:
Hur ställer man sig i kö för en mini på Apple-Mecenat-Store?

Tror inte det går, jag ringde dom och registrerade mig hos dom, och de sa att så fort mini'n skulle släppas så skulle de ringa mig. Tror nog inte det finns kö. Först till kvarn

Hälsningar
Raptor

1
Bevaka tråden