Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fråga om butiker och fodral

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Halloj! Fick hem min lilla 15Gb igår efter ett möte med min USA-resande bror. På de ställen han va, sammanlagt kanske 10 spritt på Chicago och LA så var det tvärslut på Minisar btw.

Efter en dags användande har jag dock lyckats få lite repor på den, och är nu på jakt efter ett tunt, snyggt och billigt fodral.

Jag hittade xSkn eXo3 för £9.99 på www.ixtras.com och iPodsleevz för 199:- på www.macoteket.se

Någon som har erfarenheter av dessa fodral?

Någon som har erfarenheter av iXtras? billig frakt verkar det som, (£1 för ordrar under £10)

Finns det några andra butiker i sverige som har en massa tillbehör till ipod? (skulle va bra med en lista på ipod.se )

Varför inte beställa direkt från www.xskin.com ? Frakten är på $15 för 2styckna

Om du beställer direkt från Lajo.biz så är frakten bara $5, alternativt kan du få fri frakt på din första beställning
(skicka mig ett pm så får du den info du behöver)

Ursprungligen av stefanw:

Om du beställer direkt från Lajo.biz så är frakten bara $5, alternativt kan du få fri frakt på din första beställning
(skicka mig ett pm så får du den info du behöver)

Fri frakt? Hur? Är det stor risk för att tullen vill ha en bit av kakan om man beställer från dom?

skulle bli $14.50 inkl $5 frakt. (exo3 är jag ute efter)
Det skulle bli £11 från ixtras, å då slipper man ju risken för tull..

De skickar dem som vanligt brev och tullmärkt som varuprov/gåva så risken är nog så gott som obefintlig.
De gånger jag beställt därifrån har jag fått paketet samma vecka som jag beställt.

Finns det någon svens k sida som säljer skal?

www.macoteket.se är svenska.

Satsa på Lajo.biz dom är grymma!

Du får gratis frakt om du klickar på lajologgan högst upp och till vänster i toppfönstret och skriver i någons key, t ex min, svan21 . Sen får du grejerna på fem-tio dagar. Jag har fått fyra beställningar därifrån och tullen har inte gjort ett smack åt det. Dom har en grym kundtjänst där du kan få feedback och dom hjälper dig direkt om du har några klagomål.

Jag vet inte hur ixtras.com funkar, men lajos produkter är grymma. Jag har testat exo3 till vanlig iPod och det är kalasbra.

  • Medlem
  • 2004-11-13 18:43

Själv röstar jag på att sy eget, då vet man vilken kvalité det är på grejerna samt materiel.

1
Bevaka tråden