Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Bildskärmsfel på iMac

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2003-02-01 16:33

Det märkliga har inträffat att jag på två dagar upplevt att två iMacar fått samma problem: Vid uppstart är färgerna helt förvrängda och skärmarna visar överhuvudtaget upp ett darrigt och suddigt utseende. Tidigare har jag sett detta någon gång, men då har det hjälpt med en omstart. Nu hjälper inte detta längre. Finns det något jag kan göra eller måste jag lämna in datorerna? (iMacarna har några år på nacken.)

Citat:

citera:Skapades ursprungligen av: Janne K:
Det märkliga har inträffat att jag på två dagar upplevt att två iMacar fått samma problem: Vid uppstart är färgerna helt förvrängda och skärmarna visar överhuvudtaget upp ett darrigt och suddigt utseende. Tidigare har jag sett detta någon gång, men då har det hjälpt med en omstart. Nu hjälper inte detta längre. Finns det något jag kan göra eller måste jag lämna in datorerna? (iMacarna har några år på nacken.)

Rapporterna om taskiga skärmar på några år gamla iMac är många, inte sällan behöver analogkortet bytas ut.

1
Bevaka tråden