Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

1 down on battle.net! :)

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Så där ja. Första matchen vunnen på battle.net.
1 mot 1. Känndes gott.
Humans besegrade Undead.

Har varit med och vunnit lagmatcher innan men det känns inte som jag varit med och gjort någon större skillnad.

Nu var jag helt enkelt bättre.
8 matcher tog det innan jag fick vinna helt själv.

Så när ska vi ha en 99mac Warcraft III tunering?
Ojdå redan styv i korken... men men visst ska vi ha en?

Citat:

quote:Så när ska vi ha en 99mac Warcraft III tunering?

Så snart som Fredrik Dolk har införskaffat spelet och fått träna en vecka så ska vi nog kunna komma överens...

Men gå och köp då!

Men det finns fler WIII spelare här eller är alla fegisar?

*är WC3 spelare*

Jag köpte WC3 först i förrgår... eftersom det inte finns nån demo fick jag vänta tills nån jag känner hade köpt det så jag kunde låna och testa om min G4 skulle orka med spelet. Och det gör den, mycket bättre än jag hade trott. Nu hoppas jag på regn så det blir legitimt att träna

Vet inte om jag vill kalla mig spelare, men jag har iaf Warcrat III

Splet ett par matcher på battle.net, men antingen har motståndarna dåliga connections för de drar mitt i matchen, eller så är det något annat. Det är jobbigt att inleda en match, sen tar den slut på 10 min, jobbig.

Så jag har väl också vunnit en av min matcher som jag spelet på "ärlig" väg....TiBook heter jag har jag för mig...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-07-20 15:07

*också wc3 spelare*

spelar någon match per vecka ialla fall...
Jag är gärna med på en liten tunering...

Tycker bnet är lite instabilt, när jag tar "Play Game" och spelar 3on3 så har jag 3ggr spelat mot en klan och mina medspelare är 2 kompisar från antingen Frankrike eller Tyskland.. och dom spelar tillsammans minst sagt... den ena springer till den andre och bygger upp hela sin bas hos den andre och dom delar guldgruva med mera... helt bissart kassa

Har inte vunnit en enda match helt själv .. eller så kanske Free For All räknas.. tror jag vunnit 3st small FFA...

jag heter "ivar" på bnet

1
Bevaka tråden