Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Palm Desktop till PC!

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Det här är väl lite som att svära i kyrkan, men ändå... Jag är i behov av lite hjälp. Problemet är att jag använder mig av en Palm som almenacka. Hemma går det bra. Bara att plugga in i datorn och använda sig av Palm Desktop. Snyggt gränssnitt, finesser m.m. Men...Sitter på jobbet med en PC (det är som vanligt svårt att få folk att förstå att macen faktiskt är en bättre plattform, ni känner igen det!). Har laddat hem Palm Desktop till PC. Fulare gränssnitt går inte att finna!!! Nu undrar jag om det finns någon som vet av något program som funkar på samma sätt som Palm Desktop och har ungefär samma gränssnitt som det till maccen fast till en PC? Hjälp mig! Jag vill inte sitta och titta på denna gråa almenacka längre!

Kan du inte köra Outlook och synca din Palm med den?

Nja... Det är samma problem där. Gränssnittet är inte det jag önskar. Är lite petig. Det jag helst önskar är att få tag i något som liknar Palm Desktop till Mac. Möjlighet att färglägga olika aktiviteter, m.m. Jag kan för mitt liv inte förstå varför samma program till olika plattformar kan vara SÅ olika? Men det är kanske så att det inte går att göra bättre till PC?

Körde alltid Palm Desktop på mac som kalender, den är bäst. Men som sagt, man kan inte alltid få det bästa, och Outlooks kalender är faktiskt riktigt bra.

1
Bevaka tråden