Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mac Minin.. snyft

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-12-04 22:10

Har precis fått min leverans av Mac Mini och air..force..tunes..port... ja, vad det
nu heter.- GRYMT! minin är knäpptyst och airport funkar asbra. hade pc innan.

jaja, ville väl bara det.

Kul! Välkommen till den bleka sådan eller var det ljusa?... aja.

Ha så kul! Tveka inte att fråga oss om det är problem.

  • Medlem
  • Kalmar
  • 2006-12-04 22:50

En glädjetår...! Jag vet, det blir fler. Oftast fungerar allt som man hoppas, eller lite bättre/coolare/snyggare än så.

Enjoy!

Hälsar DrDD som i tur och ordning prisat en Classic, en PowerBook 145B, en PowerBook G3, en PowerBook G4 - och en Mini Core Duo.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-12-05 08:44

jag har tidigare haft en g4 globe för ett par år sen. sen fick jag för mig att jag ville spela spel, så jag gick tillbaks till pc. nu är jag så jäkla gammal att jag lägger ner spelandet..förutom kanske world of warcraft.. men jag ska snart köpra mig en macbook och köra minin som typ tv-dator.

men os x.... det knäcker totalt! iweb, i movie.. shit vilka fina enkla program.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-12-05 20:42

jaha, world of warcraft funkade skitdåligt, även på 800x600 samt alla grafikinställningar på 0. jaja, jag visste att jag inte köpte ngn speldator.. men ändå..

fixar en macbook det mycket bättre? det är väl samma grafikkort i den som i minin?

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-12-06 21:33
Ursprungligen av martenj:

jaha, world of warcraft funkade skitdåligt, även på 800x600 samt alla grafikinställningar på 0. jaja, jag visste att jag inte köpte ngn speldator.. men ändå..

fixar en macbook det mycket bättre? det är väl samma grafikkort i den som i minin?

WoW funkar jättebra på MacBook.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-12-05 21:22

Macbook lär inte vara större skillnad, samma dator egentligen som mini, dock i annat format. Macbook Pro däremot har vassare grafikkort, likaså iMac.

mvh
b0bben

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-12-05 22:57

ja, det är kanske smartare med iMac... men jag vill ju kunna gömma undan datorn.. och då får det bli bärbart. och pro är för dyr. suck.

  • Oregistrerad
  • 2006-12-06 14:12

Ska du spela WoW kan du glömma Mac, iaf om du vill ha fin grafik. Själv blev bytet till Minin ett ypperligt tillfälle att sluta spela helt, för det går helt enkelt inte!

Har spelat WoW på både iMac, PowerBook och Mac Pro. Har funkat kanon på alla.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-12-06 22:02

haha alla säger olika. det är väldigt underligt.

  • Medlem
  • Norrköping
  • 2006-12-06 23:18

Ni har väl inte missat det här? upp till 2 ggr snabbare även på en MacBook. Hemligheten heter Multitrådad OpenGL.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-12-06 23:59

hehe, jag såg det. håller på och installerar om allt nu och laddar ner patchen för att testa

1
Bevaka tråden