Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

TiBook ---> ericsson t39

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2002-07-31 12:59

har i ett försök att öka värdet på mina fonder köpt en Ericsson T39. Med telefonen följde en CD för pc för att kunna synka telefon och dator.

Finns det ett liknande program för mac, antigen av ericsson eller annat företag?

man kanske skall vänta på iSync, men kan det synka via IR?

  • Oregistrerad
  • 2002-07-31 14:02

Prova Ercisson Client. Har dock inte provat själv än.

http://homepage.mac.com/jonassalling/EricssonClient/

Appropå synkning, det känns ganksa klumpigt att behöva en bluetooth dingel för att kommunisera med sin mobiltelefon, inte alls så smidigt och portabelt som en iBook är . Finns det någon chans att det komer att släppas ett inegrerat airport - bluetooth kort? Det skulle kännas som den bekvämaste lösningen.

  • Medlem
  • 2002-07-31 18:17

...notera att man från en länk på sidan som nämns ovan också kan ladda ner en beta av Jonas Salling´s nya applikation MobileSync:

"MobileSync keeps your PIM application and your mobile devices in sync with each other´s changes. Currently, MobileSync ships with a conduit for the contact list in Entourage and a transport plugin for Bluetooth IrMC Synchronization. More conduits and transports/protocols will be added."

http://homepage.mac.com/jonassalling/MobileSync/

MVH//Kalle

  • Oregistrerad
  • 2002-08-01 09:23

Tack för tipsen.

Kan rapportera att Ericsson Client var ett mycket bra och lättanvänt program.
Precis den typen av program som jag sökte.
Det var inga problem att skicka över vare sig Gif-bilder som bakgrund eller synka delar av Entourage.

Så nu har jag en applelogotyp på telefonen... jag är en sådan hopplös nörd

Fast jag antar att det är ok med tanke på MacExpo och iSync.

1
Bevaka tråden