Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nätet är allt bra lustigt

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Kristianstad
  • 2006-08-12 10:58

Satt och surfade tidigt idag lördagen den 12:e och var lite allmänt seg i huvudet efter sista semester fredagen när det plötsligt hände!
En sida slungades mot mig, se bild nr1(ha bilden uppe samtidigt som du läser för bäst effekt)
Oj shit! tänkte jag och började läsa och drog snabbt slutsatsen att det var något nytt PC-företag som försökte demonstrera sin kraftfulla mjukvara. Precis när jag skulle stänga ner rutan upptäcker jag att dom har lokaliserat mig i Stockholm vilket är lite konstigt efter som jag bor i Skåne, men vet för man var ju lite på såsen igår. Och någon process (Win32res.exe) har jag absolut inte.
Läser vidare och hittar massa fel i texten, visst jag är ingen poet eller någon svenskalärare men ärligt talat min lillasyster som går i andraklass hade skrivit det bättre. Läste tabellen längst ner och tycket den var så rolig att jag bara var tvugnen att tanka ner iallafall en av dem för ärligt talat vem kan motstå ett program som är "jättelätt" och håller en kvalitet på "95%"(?)
Jag skulle tanka hem "WinAntiSpyware 2006", då möts jag av en ny liten ruta, se bild nr2.
Hmm? jag ville ha spyware grejen för den var ju "jättelätt" men får ändå en virusscan på köpet, nice!
Klickar OK, "WinAntiVirusPro2006FreeInstall_se.exe" tankas ner.
Snacka om komprimerad installationsfil! bara 96 K! (92 682 byte)

Jag vill också ha en PC.

/jacob

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-08-12 18:39

det skönaste är ju att viruset är "dödligt" men det luktar översättnings program så det bara tjuter om det.

Ja, det här gjorde min kväll. Inte skrattat så gott på länge, tack armkreuz!

1
Bevaka tråden