Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Plånboksfodral till iPhone Xs?

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Kan ni rekommendera ett plånboksfodral till iPhone XS? Jag tänker mig något som kostar max 500 - 600 kr. Har någon exempevis testat Decoded 2-1 Wallet på en iPhone Xs?

  • Medlem
  • 2018-10-13 17:36
Ursprungligen av Valgua:

Hej!

Kan ni rekommendera ett plånboksfodral till iPhone XS? Jag tänker mig något som kostar max 500 - 600 kr. Har någon exempevis testat Decoded 2-1 Wallet på en iPhone Xs?

Jag har The Snugg till min Note 8
Mycket prisvärt IMO ?

https://www.amazon.co.uk/Snugg-iPhone-Legacy-...

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2018-10-13 22:37

Jag har haft bookbook till både 5S och 6S plus.
Varit mycket nöjd med dem, men inte beställt till Xs max än eftersom jag fick syn på pad & quill.
De säljs inte i EU dock och att beställa från USA blir lite väl dyrt. Men någon kollega eller kompis ska väl snart över förhoppningsvis

Ursprungligen av Json_81:

Jag har haft bookbook till både 5S och 6S plus.
Varit mycket nöjd med dem, men inte beställt till Xs max än eftersom jag fick syn på pad & quill.
De säljs inte i EU dock och att beställa från USA blir lite väl dyrt. Men någon kollega eller kompis ska väl snart över förhoppningsvis

Titta på Pad & Quill för min XS Max och gillade Bella Fino Leather iPhone XS Max Case men kommer bli svindyr att få hit... säkert totalt upp emot 1400:- tyvärr, så mycket betar jag inte för en plånbok för mobilen.

1
Bevaka tråden