Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Damm i display iPad Air

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • City
  • 2014-01-20 22:05

Då var väntan över för senaste tillskottet en iPad 32GB WiFi/CELL beställt via Tre.
Inspekterar hastigt, slänger in SIM och kör igång, direkt när jag skall kolla kopplingsstaplarna på sändningen så ser jag till min förtret att det ligger ett dammkorn mellan glaset och LCD-skärmen. Blir en vända till butiken imorgon, roligare kunde man ju ha haft.

Så anledningen till tråden, förutom att gnälla av mig, är det så att kvaliteten sjunkit på senare tid (om vi glömmer 3GS för ett tag). Kan tänka mig att kvalitetskontrollerna blir lidande av den låga lagerhållningen och den hårda orderingången eller är det (konspiratoriskt) helt enkelt lägre kvalitet på grejorna mot förr? Eller kan det vara så att måndagsexemplarens mästare has struck again?

Någon annan som har upplevt damm i skärmen vid leverans eller under tiden den använts?

(Jag tar på mig ilandsskygglapparna på denna, stora som dasslock )

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-01-20 22:27

Inte på en iPad men fått damm innanför linsen på en iPhone 5 men det kom dit efter mer än ett år.

1
Bevaka tråden