Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Video automatiskt i bildström?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Bildström är ju bra, och blev helt klart bättre iom iOS7 och Mavericks. Att kunna dela videos i delade bildströmmar är super. MEN, nånstans fick jag för mig att inspelade videos från t ex iphone nu även skulle inkluderas i den egna bildströmmen. Är detta någon inställning nånstans, eller har jag förstått det fel?
Det som har varit irriterande med bildströmmen är ju just att den har i stort sett tagit bort behovet av att koppla in telefonen till datorn för att få in bilderna till datorn. Man har tidigare bara behövt koppla in för att överföra filmat material. Nu BEHÖVER man ju inte det, om man gör en "delad bildström" med sig själv, men vore det inte bättre (så som jag trodde det skulle fungera nu) att även filmer inkluderades i den automatiska egna bildströmmen?

Verkar dock inte som att en privat delad bildström får video i 1080p även om den är filmad i det, utan när jag kollar på den på datorn är det en 720p... Tråkigt, då måste man ju ändå koppla in sladden :/

inget fel i dina inställningar. jag saknar samma sak

1
Bevaka tråden