Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 3g laggar...

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2010-07-23 22:48

Min iPhone 3G 16gb (3.1.3) laggar rätt kraftigt när jag skriver SMS eller skriver inlägg som nu här på 99. Knapparna e skitsega. Det laggar. Den hänger inte med alls. Var gång jag får SMS är det vit skärm i 10-15sek innan den visar texten. Vad är det med den? Den är inte jailbreakad.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2010-07-24 01:17

Installera 4.0an så blir det värre ;D

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2010-07-24 07:21

Återställning funkar nån dag eller två. Sen är du tillbaka i sirapslandet.

Du är inte ensam om att vara frustrerad. Men det är ännu en anledning till att köpa 4:an.

Ursprungligen av Kasaen:

Återställning funkar nån dag eller två. Sen är du tillbaka i sirapslandet.

Du är inte ensam om att vara frustrerad. Men det är ännu en anledning till att köpa 4:an.

Fast nu körde ju inte trådskaparen 4 utan 3.1.3.

Men, en återställning kan hjälpa ändå. 3.1.3 borde inte vara segt på din 3G.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2010-07-24 11:38
Ursprungligen av Capeman:

Fast nu körde ju inte trådskaparen 4 utan 3.1.3.

Men, en återställning kan hjälpa ändå. 3.1.3 borde inte vara segt på din 3G.

Vid de tillfällen min iPhone 3G kan/kunde bli så seg som du beskrev, var när den automatiskt bytte från gsm/edge till 3g-nätet och tvärtom. Vet inte om det beror på det, men kolla om din telefon hoppar fram och tillbaka mellan dessa lägen.

  • Oregistrerad
  • 2010-07-24 12:57
Ursprungligen av ibish:

Vid de tillfällen min iPhone 3G kan/kunde bli så seg som du beskrev, var när den automatiskt bytte från gsm/edge till 3g-nätet och tvärtom. Vet inte om det beror på det, men kolla om din telefon hoppar fram och tillbaka mellan dessa lägen.

Det gör den. Och knapp-laggandet avtog en aning efter omstart.

1
Bevaka tråden