Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Någon med iPhone 4 + Tele2?

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hallåj,

Har en olåst iphone 4 sedan ett par veckor som jag kör ett dyrt telia abonnemang på. Tänkte därför byta till Tele 2, ringde deras kundservice nyss och frågade om man kunde få microsim + internetdelning till sitt abonnemang om jag beställde nu. Fåret på kundservice hade ingen aning vad jag pratade om, och personen han i sin tur ringde upp som skulle vara "expert" hade ingen aning...

Så, någon hör med iPhone 4 som har Tele2 där internetdelning funkar (microsim är mindre viktigt, det finns ju sax )

Ursprungligen av markus_lar:

Hallåj,

Har en olåst iphone 4 sedan ett par veckor som jag kör ett dyrt telia abonnemang på. Tänkte därför byta till Tele 2, ringde deras kundservice nyss och frågade om man kunde få microsim + internetdelning till sitt abonnemang om jag beställde nu. Fåret på kundservice hade ingen aning vad jag pratade om, och personen han i sin tur ringde upp som skulle vara "expert" hade ingen aning...

Så, någon hör med iPhone 4 som har Tele2 där internetdelning funkar (microsim är mindre viktigt, det finns ju sax )

http://www.99.se/iphone-mobiltelefon/278897-iphone4-tele2-sant.html

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2010-07-23 13:57
Ursprungligen av markus_lar:

Hallåj,

Har en olåst iphone 4 sedan ett par veckor som jag kör ett dyrt telia abonnemang på. Tänkte därför byta till Tele 2, ringde deras kundservice nyss och frågade om man kunde få microsim + internetdelning till sitt abonnemang om jag beställde nu. Fåret på kundservice hade ingen aning vad jag pratade om, och personen han i sin tur ringde upp som skulle vara "expert" hade ingen aning...

Så, någon hör med iPhone 4 som har Tele2 där internetdelning funkar (microsim är mindre viktigt, det finns ju sax )

Vill du verkligen byta till en operatör som inte vet/kan något....?

1
Bevaka tråden