Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Lasergraverat iPhone-skal: More-thing Catena/Silver

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! En mindre "review" av More-things graverade fodral köpt från eBay

Ser riktigt bra ut och suger fast rejält i luren. Det är tveksamt om det skulle separera från luren om man tappar den, vilket jag inte hunnit göra än.
Skalet är riktigt tunt och bara avsett för att förhindra repor, stötar kommer fortsätta rakt in i telefonen.

Gällande skärmskyddet så fick Hjärter Dam skyddet med spegelfunktion, själv använder jag sedan tidigare ett anti-glare-skydd från en annan tillverkare.
Kan inte rekommendera spegelglaset eftersom det blir massa regnbågsfärger när ljuset kommer från sidan! Skalet levereras också med ett vanligt("crystal")-skydd, jag har inte hunnit prova detta än, men en vän har beställt ett likadant skal, så om intresse finns så kan jag återkomma med hans åsikt på displayskyddet.

Hittills kan jag definitivt rekommendera skalet, verkar riktigt fint

Ursprungligen av Bluefish:

Hej! En mindre "review" av More-things graverade fodral köpt från eBay

Ser riktigt bra ut och suger fast rejält i luren. Det är tveksamt om det skulle separera från luren om man tappar den, vilket jag inte hunnit göra än.
Skalet är riktigt tunt och bara avsett för att förhindra repor, stötar kommer fortsätta rakt in i telefonen.

Gällande skärmskyddet så fick Hjärter Dam skyddet med spegelfunktion, själv använder jag sedan tidigare ett anti-glare-skydd från en annan tillverkare.
Kan inte rekommendera spegelglaset eftersom det blir massa regnbågsfärger när ljuset kommer från sidan! Skalet levereras också med ett vanligt("crystal")-skydd, jag har inte hunnit prova detta än, men en vän har beställt ett likadant skal, så om intresse finns så kan jag återkomma med hans åsikt på displayskyddet.

Hittills kan jag definitivt rekommendera skalet, verkar riktigt fint

Finns att köpa var - Bara eBay eller ?
Pris ?
Dessa svar kan också vara intressanta i sammanhanget.

För att inte av misstag länka till en dyrare säljare än nödvändigt så har jag inte tagit med någon här, och de finns säkerligen lite överallt. Har dock inte hittat någon i Europa, jag betalade 200:- för min på eBay.com.

1
Bevaka tråden