Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Snacka om kabel...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Städade lite i skåpen på jobbet idag... hittade en gammal kabel till OrangePC-kort...

  • Oregistrerad
  • 2003-08-07 17:08

Kolla, en muskabel till pc

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2003-08-07 17:19

Det är bara två av dem som är tänkta att användas. De andra är i reserv om något går sönder.

Citat:

Skrevs ursprungligen av Jan-Åke N
Städade lite i skåpen på jobbet idag... hittade en gammal kabel till OrangePC-kort...

Wow... Du väcker skräckblandade förtjusta minnen. Jag hade oxå ett dylikt monster en gång, men tyvärr var inte kortet särskilt kompatibelt med någonting. Jag köpte det 97 för att testa eftersom företaget som sålde vägrade låna ut ett kort och jag har inte handlat något där sedan dess. Trots det står jag fortfarande med i deras kundregister och får inbjudningar till julbord och annat skoj, samt en och annan julklapp...

I samma veva släppte Apple egna PC-kort som fungerade betydligt bättre, så det blev 17 sådana istället.

Du kan väl sätta en pinne på kabelpaketet så får du en fin nio(?)svansad piska att använda på folk som på riktigt tycker att den där kabeln var en bra idé...

/Göran

1
Bevaka tråden