Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skövde har inget väder enligt Ipod?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har försökt få in skövde i standard väderappen men den vill inte hitta staden. Jag vet att jag fått in staden i en tidigare version av firmware. Innan jag rapporterar buggen vore det snällt om någon kan någon kolla om det bara är fel på mig och inte programvaran? Gå in i väderappen och försök lägga in skövde.

Någon från Skövde måste ha skickat ett klagomåls email till steve@apple.com - och Steve beslutade helt enkelt att radera Skövde från kartan.

Vänta bara till Apple börjar jobba med SDI/Star Wars projektet - då blir det ätter värre.

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-08-07 21:26

Jag har också märkt att det försvunnit lite städer. Jag hade tidigare Nässjö men det finns inte kvar (stad med 18000 invånare) men hittar nu bodafors (liten byhåla med 3500 invånare)

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2009-08-07 22:49

Spontant verkar det vara orter med ÅÄÖ i namnen…

Skövde
Nässjö

Har Ni provat andra städer i Sverige med ÅÄÖ…?

- Torkel

  • Medlem
  • Nässjö
  • 2009-08-07 23:23
Ursprungligen av Torkel:

Spontant verkar det vara orter med ÅÄÖ i namnen…

Skövde
Nässjö

Har Ni provat andra städer i Sverige med ÅÄÖ…?

- Torkel

Provade Göteborg men tänkte det att nässjö kanske inte funkar för det har både ä och ö i sig men Växjö funkade också fint.

Göteborg - ja
Strömstad - ja
Skövde - nej
Tibro - ja
Skara - ja
Mariestad - ja
Åmål - ja
Lysekil - ja

  • Medlem
  • International user
  • 2009-08-09 23:14

Eller så kan det vara så att det inte sitter väderstationer i varje stad och de kan ibland finnas i små byar.

Dock skulle jag inte lita på den inbyggda väderappen då den visar helt fel i t.ex. malmö.

1
Bevaka tråden