Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Vill bara säga att...

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Malmö
  • 2003-03-27 10:36

forumet har blivit riktigt bra och trevligt i och med uppdateringarna. Skavankerna är bortslipade och jag börjar känna igen mig igen. Dessutom är det glädjande att jag inte behöver logga in och att det står "välkommen tillbaka PJW" på sidan när jag kommer hit efter en natts sömn!;) Det såg illa ut ett tag (vi är ju en del ganska otåliga användare!), men nu har gryningen blivit ljusan dag. Tack för ett trevligt forum!:)

Jag har fortfarande inte fått något svar på varför jag med den nya versionen alltid blir utloggad efter att jag besökt någon annan sida, eller varit nedkopplad.
Jag har cockies på - markerat autoinloggning i inställningar !
Ingenting hjälper ! Detta problem hade jag inte med "gamla" versionen.
Någon som har en lösning på problemet ??? Annars kroknar jag snart, och lämnar detta forum.:confused:

Det låter bra! Efter en eller ett par veckor tror jag att dom flesta kommer att ha vant sig med 3.0 och då är det dags att uppgradera med fler roliga prylar...

Citat:

Skrevs ursprungligen av adress@mac
Jag har fortfarande inte fått något svar på varför jag med den nya versionen alltid blir utloggad efter att jag besökt någon annan sida, eller varit nedkopplad.

Hej! Svaret är att vi inte vet varför problemet uppstår. Jag besvarar din fråga i tråden "Anmäl problem med 99mac version 3.0"...

1
Bevaka tråden