Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tunnt med nyheter?

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Är det bara jag som tycker att nyhetsflödet från MWNY varit aningens tunnt?
Det enda som diskuteras är ju .Mac, Jaguar och dess prissättning.
Lite hårdvarusnack också. Men allt detta kretsar kring Apple och Jobs keynote.

Vad har hänt med alla andra företag i Mac-branschen? Lanserar ingen av dem nåt nytt på mässan?

Man har sett nån notis kring ATIs grafikkort och att AliasW tänker släppa Maya 4.5.
Men det är väl typ allt.

Kommentarer? Är alla för upptagna med .Mac och Jaguar?

Undrar också över var all nyhetsrapportering tog vägen.
Dessutom verkar alla rykten ha försvunnit all världens väg.

Inget nytt om PM G4 el andra prylar.

Tog Jobs musten ur alla med sin keynote?

  • Oregistrerad
  • 2002-07-20 12:58

"Tunt" va?

Det är väl kanske så att Jaguar och .Mac är de stora områden som rör folk i allmänhet.
Menar, jag vet faktiskt inte ens vad Maya 4.5 gör. Men grafikorten har jag läst något om, men folk trodde väl att ATI skulle släppa sin nForce krets till Mac, vilket inte blev fallet.....

ATI 9700 och ATI 9000 PRO var det som kom till Macen va?

Den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge.

håller med - det kittlade knappt i magen :-/ fast jag gillade iSync - eftersom jag har en Ericsson R520 - bluetooth. Har tänkt skaffa en Handspring Treo - nu slipper jag det

men, en 17" TFT widescreen iMac - är det nödvändigt!? dom säger att det är det folk vill ha...jag tror det bara är någonting man säger - och är plånboken talar så svider det lite för mycket - jag menar 25 000 kronor!! fast det är visst bara 3 000 kronor mer än 15"...inget speciellt svårt val när man ändå skall handla

Citat:

quote:Skapades ursprungligen av: el gringo:
men, en 17" TFT widescreen iMac - är det nödvändigt!?

Vi har en 15" iMac 2002 på jobbet coh så fort jag hamnar framför den så tänker jag fan va trångt det är. En widescreen 17" är ju klart förnuftigare. Det skapar framförallt plats för en palettrad bredvid dokument man jobbar med. Hur lätt den är att sälja med sitt högre pris har jag dock ingen aning om. Det är ju dock alltid bra med alternativ. Säljaren kan fråga "ska du ha en stor eller liten iMac" istället för "ska du ha en iMac eller en PC"

1
Bevaka tråden