Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sidde

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-09-20 19:34

Yo !
Har inte skrivit något inlägg här, läser mestadels men kommer nog komma med något inlägg snart förutom detta, reggade mig bara för någon dag sedan faktiskt.

Kallas Sidde och pluggar för närvarande på BTH i Ronneby till Security Engineer. Är född och uppvuxen i Härnösand.

Haft mac sedan December 2003 då jag köpte min Powerbook 12", men innan har jag haft mycket kontakt med macar då min far äger en reklambyrå.
Är för närvarande 19år och rätt mycket vad man kallar en Unixnörd. Mycket bra polare med VaCUm här på 99mac.

Köper mig även en Ipod 20gb nu i dagarna också, så min appleproduktsamnling börjar växa.
Jag pysslar på fritiden mest med att propagera för BSD och även Mac...
Gillar även att sitta och designa saker i Illustrator när jag inte sitter i en mörk terminal och knackar.

Senast redigerat 2006-09-15 23:05

Du finns här med du..
Fick en tvångstanke om att jag var tvungen att säga "Hejsan".. :rolleyes:

  • Medlem
  • Gnesta
  • 2004-09-20 19:42
Ursprungligen av Sidde:

Yo !
Har inte skrivit något inlägg här, läser mestadels men kommer nog komma med något inlägg snart förutom detta, reggade mig bara för någon dag sedan faktiskt.

Kallas Sidde och pluggar för närvarande på BTH i Ronneby till Security Engineer. Är född och uppvuxen i Härnösand.

Haft mac sedan februari 2004 då jag köpte min Powerbook 12", men innan har jag haft mycket kontakt med macar då min far äger en reklambyrå.
Är för närvarande 19år och rätt mycket vad man kallar en Unixnörd. Mycket bra polare med VaCUm här på 99mac.

Köper mig även en Ipod 20gb nu i dagarna också, så min appleproduktsamnling börjar växa.
Jag pysslar på fritiden mest med att propagera för BSD och även Mac...
Gillar även att sitta och designa saker i Illustrator när jag inte sitter i en mörk terminal och knackar.

Yoyo Sidde my friend form tha irc seas ;D

  • Medlem
  • Härnösand
  • 2004-09-20 19:48

Trevligt sidde... måste nog ta och skriva en precentation jag med...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2004-09-20 21:11

"Jag är även mest lol på #mac.se..."

mvh
b0bben

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2004-09-20 23:05

Trevligt med att det alltid finns folk man känner överallt

Dig känner man igen från Sweclockers

  • Medlem
  • Svedala
  • 2004-09-23 21:48

Hehe, ytterligare en Swec:are till 99mac.

...och en till

  • Oregistrerad
  • 2004-10-01 18:55

buuuhu ;P

  • Medlem
  • Sundsvall
  • 2006-09-15 23:19

Björnström bumpade sin presentation och det gav mig idéen att man kanske ska följa upp vad som faktiskt hänt senaste åren.

Var ett tag sedan jag flyttade tillbaka till Härnösand från Ronneby, blev bara 40 högskolepoäng därifrån. Hoppade av mina studier och hbörjade med Engelska, Lingvistik och Litteraturhistoria på Mittuniversitetet. Mina studier tog sig vidare till London på University of Greewich vilket jag studerar i nu under 2006-2007.
Borde vara tillbaka i Sverige under hösten 2007.
2008 har jag räknat med att vara fil.kan i både Engelska och Historia. Om det nu går vägen får jag se.

Numera äger jag en uppsjö utav macar och diverse andra prylar. Har även hunnit med att jobba på Office Data i Härnösand under några månader.

Är nog ganska mycket samma person nu som då. Förutom att jag numera går under klassen skägglurk istället för finnig nörd

just ja, älskar segling och hela grejen med att ta sig långa streckor utan att vara beroende utav någon form utav bränsle. Tyvärr blir det inte så mycket segling som jag skulle vilja att det skulle bli i år. Men får ta det i år som komma skall.

1
Bevaka tråden