Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ta en bild av ditt skrivbord

Tråden skapades och har fått 3113 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Den är häftig men fel färg för mig. Vet att den även fanns i blått under en kort period - mycket kort period.

  • Medlem
  • Oslo
  • 2006-11-14 12:33
Ursprungligen av Cogito ergo Mac:

Den är häftig men fel färg för mig. Vet att den även fanns i blått under en kort period - mycket kort period.

Kanske dom har den i blått som dom annonserar

Ja se där ja. Nåja jag har högtalare som jag är nöjd med och de behöver inte plats på golvet heller. Kan verkligen rekomendera de Klipsch Promedia Ultra 2.0 som jag införskaffat. De pryder sin plats på vardera sidan om skärmen och ljudet är utmärkt - prima tryck.

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-11-15 23:23

Här är två på mitt med dålig mobil kamera, ingen annan kamera tillgänlig vid tillfället:P
Ska fixa nyy skrivbord innom kort, kan fortfarande inte förstå hur jag lyckades övertalas att köpa ett ägg format bord :/

iMac C2D 20", JBL högtalare, Tungsten T3, en mus jag fick av min bror i födelsedags present, as skön:) samt post-it lappar:D ett måste med mitt dåliga minne:P
http://www.99mac.se/attachment.php?attachmentid=9623&stc=1&d=1163630315

Senast redigerat 2006-11-15 23:39
  • Medlem
  • Motala
  • 2006-11-18 12:15
Ursprungligen av f-our1:

Här är två på mitt med dålig mobil kamera, ingen annan kamera tillgänlig vid tillfället:P
Ska fixa nyy skrivbord innom kort, kan fortfarande inte förstå hur jag lyckades övertalas att köpa ett ägg format bord :/

iMac C2D 20", JBL högtalare, Tungsten T3, en mus jag fick av min bror i födelsedags present, as skön:) samt post-it lappar:D ett måste med mitt dåliga minne:P
http://www.99mac.se/attachment.php?attachmentid=9623&stc=1&d=1163630315

Haha men vad tusan, använder du inte Dashboard och dess note-it lappar?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-11-18 16:50

här är det jag kan bidra med.
En 24" c2d 2.33 med 2 gig ram och 256nvidiva kort.

Burken brevid är en 20" som bara är här ett tag och skall bytas ut mot en Macbook. Synd att värstingen inte är vit. Det svarta passar inte alls bot det övriga hem snickrade skrivbordet

elias, ditt skrivbord bara fylls med grejer konstant! skulle gärna se vad du har på bokhyllan ovanför ditt skrivbord.

  • Medlem
  • International user
  • 2006-11-18 19:30

Min Pärla står på skrivbordet nu.

Inte så lite "vem kan pissa längst" i den här diskussionen...

Lite som småpojkar som mäter pitten....

Ursprungligen av Goflorp:

Lite som småpojkar som mäter pitten....

Jo, möjligtvis, men till skillnad från männens könsorgan är deras datorer och tillbehör på deras skrivbord trevligt och inspirerande att titta på!

Tjena nu lägger jag upp en bild på mitt skrivbord

Dator: Mac Mini Intel Core Duo 1.66 Ghz, 1 GB Ram
Skärm: LG Flatron L1750SQ TFT"

Annat:
Apple Pro Tangentbord
Logitech Optical Mouse
Apple Remote
Apple iPod Nano 4 GB

Och en Lampa från Ikea, likaså skrivbordet

Tjena nu lägger jag upp en bild på mitt skrivbord

Dator: Mac Mini Intel Core Duo 1.66 Ghz, 1 GB Ram
Skärm: LG Flatron L1750SQ TFT"

Annat:
Apple Pro Tangentbord
Logitech Optical Mouse
Apple Remote
Apple iPod Nano 4 GB

Och en Lampa från Ikea, likaså skrivbordet

anjuna_beats!
Det var bland de fulaste skrivbord jag sett - seriöst
Gratulerar ännu en gång till övergången/switchen... Hoppas jag varit delaktig i ditt val.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-11-19 14:47

Här är mitt;) skriv gärna va ni tycker^^

Luken: Vädligt tufft, annorlunda må jag säga. I like!

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2006-11-19 18:37

förstår inte varför, när folk ändå håller på. Att dom inte drar in all kablage i väggarna?

Luken hade vart snyggt ifall det inte hängde ner kablage under bordet och något som sitter mitt i. Högtalare?

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2006-11-20 14:53
Ursprungligen av atomlab:

förstår inte varför, när folk ändå håller på. Att dom inte drar in all kablage i väggarna?

Luken hade vart snyggt ifall det inte hängde ner kablage under bordet och något som sitter mitt i. Högtalare?

Haha, jo det har du rätt i ,, det är fortfarande lite halvklart på mitt rum,, håller på att få in högtalarsladden i ett "rör" jag har i väggen:p

  • Medlem
  • Gävle
  • 2006-11-22 11:09

Mer bilder nu kom igen
Sätt fart på denna tråd

  • Medlem
  • Järfälla
  • 2006-11-22 19:32

riktigt snyggt, stilrent:)

  • Medlem
  • Gävle
  • 2006-11-22 22:38

Nice nice

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-11-22 22:48

Lite gammaldags stil men jag gillar det, som kontrast till de andra tråkiga möblerna på min avdelning. Det blir liksom mitt och inte lika allmänt som de andra.

  • Medlem
  • Karlstad
  • 2006-11-22 22:50

Glömde säga, att det tråkigaste är att jag MÅSTE sitta med PC-junk på arbetstid och det suger fett kan jag säga....fy fan, 8 timmar om dagen

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-12-02 12:18
Ursprungligen av Picasso:

Glömde säga, att det tråkigaste är att jag MÅSTE sitta med PC-junk på arbetstid och det suger fett kan jag säga....fy fan, 8 timmar om dagen

Tjata på din arbetsgivare.. det funkar, ibland!

Ahmed_dv: Vad läser du för program? Den där svarta boken väckte lite nyfikenhet

  • Medlem
  • International user
  • 2006-12-02 14:04
Ursprungligen av boris91:

Tjata på din arbetsgivare.. det funkar, ibland!

Ahmed_dv: Vad läser du för program? Den där svarta boken väckte lite nyfikenhet

Med tanke pa bokens namn sa skulle jag gissa att han laser en Signaler och system kurs.:) Jag skulle gissa att han laser till hogskole/civil-ingenjor i teknisk fysik eller elektroteknik. Eller nagon liknande utbildning.

Ursprungligen av tompa747:

Med tanke pa bokens namn sa skulle jag gissa att han laser en Signaler och system kurs.:) Jag skulle gissa att han laser till hogskole/civil-ingenjor i teknisk fysik eller elektroteknik. Eller nagon liknande utbildning.

Bra gissat
Kursen heter Digital Signalbehandling och programmet elektroteknik (civiling.)

  • Medlem
  • Huddinge
  • 2006-12-02 20:45
Ursprungligen av ahmed_dv:

Bra gissat
Kursen heter Digital Signalbehandling och programmet elektroteknik (civiling.)

Engelskspråkigt land eller är det bara boken?

Ursprungligen av boris91:

Engelskspråkigt land eller är det bara boken?

Nej då, det är bara boken. Kursen är här. På KTH.

Bevaka tråden