Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nu går det att köpa Magic Keyboard med Touch ID

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Med nya iMac lanserade Apple ett nytt Magic Keyboard med Touch ID och nu går det att köpa löst.

Läs hela artikeln här

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2021-08-03 22:52

Det här får mig att vilja byta ner mig i skärmstorlek...

Ursprungligen av reboot81:

Det här får mig att vilja byta ner mig i skärmstorlek...

Utveckla gärna. Jag kopplar inte kopplingen mellan skärmstorlek och att nu kunna köpa det nya tangentbordet löst?

  • Medlem
  • 2021-08-04 20:04
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Utveckla gärna. Jag kopplar inte kopplingen mellan skärmstorlek och att nu kunna köpa det nya tangentbordet löst?

Jag gissar att reboot81 har en 27 tums Intelimac och nu är sugen på en 24 tums M1imac.

Ursprungligen av Alix:

Jag gissar att reboot81 har en 27 tums Intelimac och nu är sugen på en 24 tums M1imac.

Jo, men tråden handlar ju inte om iMac. Den handlar om att tangentbordet numera säljs löst. Fortfarande lite svårt att se kopplingen. Men visst, vad som helst kan väl trigga ett köpsug.

  • Medlem
  • 2021-08-04 22:12
Ursprungligen av Jesper Ohlsson:

Jo, men tråden handlar ju inte om iMac. Den handlar om att tangentbordet numera säljs löst. Fortfarande lite svårt att se kopplingen. Men visst, vad som helst kan väl trigga ett köpsug.

Han kanske är så pass sugen på att använda detta nya tangentbord att han är beredd att byta sin nuvarande större Imac till en mindre Imac med M1, är min tolkning. Alltså mer allmänt ett uttryck för ett stort ha-begär.

1
Bevaka tråden