Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Förslag planeringspgm/app sökes

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Precis titeln säger, söker en app/pgm för planering som funkar lika bra på iOS/Mac men även på Windows. Använder idag Microsoft Onenote.

Vad finns det mer? Vad använder du?

Microsoft To Do är en sådan app:
https://en.wikipedia.org/wiki/Microsoft_To_Do

OneNote finns väl för Mac och iOS också? Annars så är väl Evernote ett populärt alternativ. Själv har jag gått över till att enbart använda Apples vanliga antecknings-app, men jag behöver inget som funkar i Windows.

Ursprungligen av erro67:

OneNote finns väl för Mac och iOS också? Annars så är väl Evernote ett populärt alternativ. Själv har jag gått över till att enbart använda Apples vanliga antecknings-app, men jag behöver inget som funkar i Windows.

anledn till att det även ska funka med pc är att företaget jag jobbar på använder pc, jag själv använder Mac/iOS. Onenote som funkar bra över plattformarna fungerar iofs för mina projekt och det kanske är det man får fortsätta använda sig av, har använt det i många år och är väl inte direkt missnöjd - men det skulle vara ok att lära sig och använda nåt nytt.....men-men Onenote kostar mig inget & Evernote är dyrt och kanske inte ger så mycket mer.... Notion finns det nåt som heter, har en ganska hög inlärningskurva, verkar rätt kompetent och är gratis att använda för privatperson, någon som använder det?

Använder själv onenote och trivs bra med det. Har även flöden som skickar mail eller postar till Teams när en ny flik skapas.

Ursprungligen av Speedmotor:

Precis titeln säger, söker en app/pgm för planering som funkar lika bra på iOS/Mac men även på Windows. Använder idag Microsoft Onenote.

Vad finns det mer? Vad använder du?

Kör själv onenote, men jag ser mer onenote som en anteckningsbok inte så mycket som ett planeringsverktyg även om man med powerapp kan trixa lite om man har office365 licens.

Men planeringsverktyg där skulle jag säga evernote är vassare men kostar en slant om man vill alla funktioner 65kr/mån för personal

Sen finns det så klart enkla todo appar ex Microsoft To-do men där är nog todoist en aning vassare

1
Bevaka tråden