Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Det här är iPadOS 15

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

iPadOS 15 fick sig några uppdateringar även om iOS 15 tog de flesta som även präglade iPad.

Läs hela artikeln här

Jag tycker att dom tar alldeles för små steg när det kommer till ipados. Hårdvaran hänger absolut inte med mjukvaran. Dom nya M1 paddorna skulle lätt klara Final cut pro, Logic o.s.v. Varför släpper dom inte det? Det känns som att Apple vill att man ska fortsätta köpa Mac om man ska jobba professionellt helt enkelt. Samtidigt kostar en speccad ipad minst lika mycket som en Macbook pro, vilket jag inte förstår.

Ursprungligen av westerlu77:

Jag tycker att dom tar alldeles för små steg när det kommer till ipados. Hårdvaran hänger absolut inte med mjukvaran. Dom nya M1 paddorna skulle lätt klara Final cut pro, Logic o.s.v. Varför släpper dom inte det? Det känns som att Apple vill att man ska fortsätta köpa Mac om man ska jobba professionellt helt enkelt. Samtidigt kostar en speccad ipad minst lika mycket som en Macbook pro, vilket jag inte förstår.

Helt enig med dig, @westerlu77!

Det här är nog de flesta eniga om, men bara Apple verkar veta svaret....

För min del hade jag gärna sett macOS på min iPad.

macOS på iPad Pro (M1) hade varit en brilliant idé, särskilt när man har Apples dyra magic keyboard.

Döp om den till iPadOS Pro och inkludera stöd för touchskärmen, så att man kan köra iPad appar OCH macOS appar sida vid sida! Sedan är det upp till användaren om man vill köra med iPadOS eller iPadOS Pro på sin iPad Pro.

Ursprungligen av The Real Viking:

macOS på iPad Pro (M1) hade varit en brilliant idé, särskilt när man har Apples dyra magic keyboard.

Döp om den till iPadOS Pro och inkludera stöd för touchskärmen, så att man kan köra iPad appar OCH macOS appar sida vid sida! Sedan är det upp till användaren om man vill köra med iPadOS eller iPadOS Pro på sin iPad Pro.

Jag är inte helt säker på att det är en bra väg framåt, hela Mac OS är inte gjort för touch, det tillkom på helt annan tidsålder. Däremot tycker jag att man måste utveckla pro-appar till en pro-serie. Hårdvaran ligger flera år före mjukvaran. Det har tyvärr varit så flera gånger med Apple tycker jag.

1
Bevaka tråden