Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

DoHome LED Strip HomeKit - fuskande billigt

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Att köpa billiga produkter från Kina leder oftast till besvikelse och när de dessutom lovar funktioner så som HomeKit blir hoppet om kvalitet ännu mindre. Men plötsligt så händer det - typ.

Läs hela artikeln här

Passar andra tillverkare?

Kontakten till själva slingan och även fjärren är ju misstänkt likt de som finns hos tex Clas Ohlson eller Biltema. Intressant och veta om de ev passar, då skulle man kunna konvertera de man redan har hemma till Homekit-kompatibla genom att bara köpa kontrollenheten. Kan ni inte testa?!

Ursprungligen av danned:

Kontakten till själva slingan och även fjärren är ju misstänkt likt de som finns hos tex Clas Ohlson eller Biltema. Intressant och veta om de ev passar, då skulle man kunna konvertera de man redan har hemma till Homekit-kompatibla genom att bara köpa kontrollenheten. Kan ni inte testa?!

Absolut jag kan ta på mig det
Hör av mig så fort jag har prövat.
Är det en app till dem eller bara kontroll?

Det är dessa jag tänker på tex, så ingen app just till denna:
https://www.clasohlson.com/se/LED-list-med-lj...

…men funderar som sagt på om man kan byta ”styrdelen” enbart om det är samma kontakt och ström-output.

Svårt att se om det är ”samma” men man kan ju misstänka att många är tillverkade i samma fabrik och sedan brandade…

1
Bevaka tråden