Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Idag kan du förhandsboka nya iMac, Apple TV och iPad Pro

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Förra fredagen kunde vi förhandsboka AirTag och idag är det dags för nya iMac, iPad Pro och Apple TV.

Läs hela artikeln här

Blev lite förvånad över att ethernet på strömklumpen bara kostade 300 extra. Givet tillval. (Från basmodellen).

600 kr för touch-ID på tangentbordet; 300 ytterligare för fullstort. Också givet. ?

Sen skiljer det 1500 upp till nästa modell, för en kärna till och två USB-C-portar. Känns inte fullt så värt.

Apple TV med 1 års abonnemang är inte heller helt fel om du hade tänkt dig ett Apple TV+ abbonemang.

  • Medlem
  • Karlskoga
  • 2021-04-30 17:45

Blev en Apple TV 4k 32 GB

Beställde en ny Apple TV och en iPad Pro 12,9. Besviken när jag såg att leverans-datum står som första halvan juni helt plötsligt…. Först stod det ju om ett par veckor.

Ursprungligen av Anders Båth:

Beställde en ny Apple TV och en iPad Pro 12,9. Besviken när jag såg att leverans-datum står som första halvan juni helt plötsligt…. Först stod det ju om ett par veckor.

Surt. Det gäller att vara snabb pga bristen på chips.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2021-05-01 06:24
Ursprungligen av Redaktionen:

Förra fredagen kunde vi förhandsboka AirTag och idag är det dags för nya iMac, iPad Pro och Apple TV.

Läs hela artikeln här

Jag väntar till nästa uppgradering av maskinparken. Vill se vad de nya MacBook Pro och större iMac har att erbjuda. Och vill gärna invänta nästa generation av M1 (som jag antar kommer nästa år).

Utöver det har jag svårt att bestämma mig om jag ska köra bärbart eller stationärt. Kanske dags för en iMac igen. ?

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2021-05-02 12:34

AppleTV 4K 64GB beställd.
Tvivlar på att 64GB kommer behövas, har aldrig gjort det på 4'an men med den lilla prisskillnaden så "better safe than sorry".

1
Bevaka tråden