Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Precisionssökning med AirTag fungerar inte med senaste iOS-betan

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Imorgon lanserar Apple äntligen de efterlängtade AirTags men om du har senaste betan så kommer det inte vara felfritt.

Läs hela artikeln här

Ursprungligen av Redaktionen:

Imorgon lanserar Apple äntligen de efterlängtade AirTags men om du har senaste betan så kommer det inte vara felfritt.

Läs hela artikeln här

Det stämmer inte, fungerar mkt bra med iOS 14.6 beta.

Ursprungligen av toox500:

Det stämmer inte, fungerar mkt bra med iOS 14.6 beta.

Kör du public eller developer? Jag kör den sistnämnda på två telefoner och det fungerar inte på dem. Däremot på mina enheter med iOS 14.5 fungerar det.

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Kör du public eller developer? Jag kör den sistnämnda på två telefoner och det fungerar inte på dem. Däremot på mina enheter med iOS 14.5 fungerar det.

Bara jag får mina airtags så ska jag komma in och avgöra

BTW: Jag gillar nya sättet som de visar alternativet beta mot en normal uppdatering

Ursprungligen av Marcus Attefors:

Kör du public eller developer? Jag kör den sistnämnda på två telefoner och det fungerar inte på dem. Däremot på mina enheter med iOS 14.5 fungerar det.

Hmm, kör developer 14.6 och när jag klickar på AirTag ikon, sedan sök så snurrar det liten stund och sedan kommer upp pilen som visar åt vilket håll man ska gå.
Försökte leta på Internet om det felet du beskriver, men hittar inte, så det måste vara något i dina enheter i så fall …

1
Bevaka tråden