Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Siri avslöjar nästa Apple-event

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Vi är många som går och längtar efter nästa Apple-event och nu kan Siri ha avslöjat när det är. Och om det stämmer eller inte kan vi få reda på redan idag.

Läs hela artikeln här

Jaaaa! Äntligen!

Nu lär det väl bli airtags, ipadar, iMacar, bilar och glasögon och allt annat. Kanske en Powerbook G5 också om vi har tur.

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2021-04-13 13:24
Ursprungligen av marcushedenstrom:

Jaaaa! Äntligen!

Nu lär det väl bli airtags, ipadar, iMacar, bilar och glasögon och allt annat. Kanske en Powerbook G5 också om vi har tur.

Äntligen lyckas Siri svara på en fråga.

  • Medlem
  • Kungsbacka, Sweden, Sweden
  • 2021-04-13 13:37

Haha, helt fantastiskt. Själv går jag och hoppas på en ny Apple TV - blir ett köp direkt om den släpps på måndag.

Nämen titta! Siri hade rätt.

I listan över "läckare" leder alltså Siri nu med 100% säkerhet.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2021-04-13 23:32

Jag skulle behöva en ytterligare Apple Tv, så det är vad jag hoppas på. Även om jag inte har en susning om vad jag önskar utöver nuvarande modell..?. Jo, en MBP 14" med M2 och riktigt bra skärmkamera står minst lika högt på önskelistan.

Senast redigerat 2021-04-14 15:42
  • Medlem
  • Göteborg
  • 2021-04-14 06:01
Ursprungligen av xms67:

Jag skulle behöva en ytterligare Apple Tv, så det är bad jag hoppas på. Även om jag inte har en susning om vad jag önskar utöver nuvarande modell..?. Jo, en MBP 14" med M2 och riktigt bra skärmkamera står minst lika högt på önskelistan.

Hoppas också på en ny ATV. Även om den nuvarande duger fint.

Hoppas också på snabb utrullning av M1/M2-datorer med ny design. Främst för att andra generationen av nya designen ska hinna komma inför nästa höst, då jag vill uppgradera min MBA 2013. Dock låg prio eftersom datorn används ca 1-3 timmar per år. Användningen kan iofs ändras om man har en ny och snabb dator.

1
Bevaka tråden