Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Läckta bilder påstås vara AirPods 3

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

För alla som väntar in nästa version av AirPods så har nu bilder dykt upp som påstås vara de kommande hörlurarna.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2021-02-21 23:03

På bilden ser de ju inte ut att vara in ear....

Eller är det mina ögon som är skeva? ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2021-02-21 23:08

Konstiga bilder, på den ena verkar det finnas plast/silikon-pluppar, men inte på den andra bilden. För egen del behövs ingen förändring alls, AirPods är så nära en perfekt produkt man kan komma. Sedan tackar jag inte nej till bättre högtalare och mikrofoner, men det är bara för att... Inte för att jag behöver det.

Edit: Läser på konkurerande media:" Jämfört med nuvarande modell blir ”stjälkarna” kortare, dessutom byts öronkuddarna ut mot nya varianter av silikon."
Det där är snudd på katastrof om det skulle bli verklighet. Hyvudpoängen med AirPods är ju den "hårda" ytan och att det "hänger" i örat. Skulle det förändras försvinner en av världens bästa produkter. Jag tror inte alls på att de lägger till någon silikontopp, men även Apple kan ju fatta tokiga beslut..?

Senast redigerat 2021-02-21 23:49
  • Medlem
  • I skogen utanför Umeå
  • 2021-02-22 10:18
Ursprungligen av Jeo:

På bilden ser de ju inte ut att vara in ear....

Eller är det mina ögon som är skeva? ?

Air Pods är inte in ear, det är väl Air Pods pro som är det.

  • Medlem
  • 2021-02-22 10:26
Ursprungligen av MatsOlov:

Air Pods är inte in ear, det är väl Air Pods pro som är det.

Stämmer..

Men det sades att nya air podsen skulle kopiera designen från air pod pro..

På övre bilden, ser de ut att vara in ear.. På nedre, ser det ut som att de inte är det...

Ursprungligen av xms67:

Konstiga bilder, på den ena verkar det finnas plast/silikon-pluppar, men inte på den andra bilden. För egen del behövs ingen förändring alls, AirPods är så nära en perfekt produkt man kan komma. Sedan tackar jag inte nej till bättre högtalare och mikrofoner, men det är bara för att... Inte för att jag behöver det.

Edit: Läser på konkurerande media:" Jämfört med nuvarande modell blir ”stjälkarna” kortare, dessutom byts öronkuddarna ut mot nya varianter av silikon."
Det där är snudd på katastrof om det skulle bli verklighet. Hyvudpoängen med AirPods är ju den "hårda" ytan och att det "hänger" i örat. Skulle det förändras försvinner en av världens bästa produkter. Jag tror inte alls på att de lägger till någon silikontopp, men även Apple kan ju fatta tokiga beslut..?

Jag tänkte att jag inte behövde skriva att stjälkarna kortas av eftersom det syns ganska tydligt och sen är jag frågande om det verkligen blir öronkuddar när bilden som är ”läckt” saknar det.
Den övre bilden är en konceptbild baserad på rykten, förlåt att jag inte skrev det i artikeln.
Det kanske blir valfritt att kunna fästa silikonkuddar eller lyssna utan? ?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2021-02-22 18:17
Ursprungligen av Marcus Larsson:

Jag tänkte att jag inte behövde skriva att stjälkarna kortas av eftersom det syns ganska tydligt och sen är jag frågande om det verkligen blir öronkuddar när bilden som är ”läckt” saknar det.
Den övre bilden är en konceptbild baserad på rykten, förlåt att jag inte skrev det i artikeln.
Det kanske blir valfritt att kunna fästa silikonkuddar eller lyssna utan? ?

Ja, allt behöver ju inte skrivas ut i artikeln, typ skaften. Håller helt med om det. Jag bevakar dock detta som en hök då jag tycker de är så grymt bra som produkt. Risk att de kladdar till det med några silikonpluppar. Men valbart kanske inte är så dumt. När AirPods kom var det ju ganska många som köpte några silikonöverdrag. Man ser inte det så ofta nu förtiden. Eller köps de mer i smyg nu mera..??

Jag vill int ha kuddar/pluppar för efter ett tag blir dom ohygieniska och sladdriga samt att jag vill höra omgivningen..

1
Bevaka tråden