Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Scosche visar upp ny MagSafe-laddare till bilen

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Scosche som gör tillbehör till bland annat Apple-produkter har idag visat upp deras MagSafe-laddare till bilen.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • Malmö
  • 2021-01-14 22:01

Nu kan det vara att jag är för trött för att tänka klartecken hur får man ut 15W i bilen? Är det en adapter som den vanliga man måste ha ett 220v-uttag för i bilen eller är det vanligt med USB-C i bilar idag som kan ge PD?

Ursprungligen av zinned:

Nu kan det vara att jag är för trött för att tänka klartecken hur får man ut 15W i bilen? Är det en adapter som den vanliga man måste ha ett 220v-uttag för i bilen eller är det vanligt med USB-C i bilar idag som kan ge PD?

Ciggarettuttaget

Dock skiljer det sig lite i effekt från bil till bil.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2021-01-14 22:25
Ursprungligen av Marcus Attefors:

Ciggarettuttaget

Dock skiljer det sig lite i effekt från bil till bil.

Det var just effekten jag fokuserade på, trodde inte man kunde få ut 15W från det.

Ursprungligen av zinned:

Det var just effekten jag fokuserade på, trodde inte man kunde få ut 15W från det.

Det går Men inte i alla bilar som jag har förstått det. Skall tydligen stå på säkringen i bilen har jag läst mig till.

  • Medlem
  • Malmö
  • 2021-01-14 22:32
Ursprungligen av Marcus Attefors:

Det går Men inte i alla bilar som jag har förstått det. Skall tydligen stå på säkringen i bilen har jag läst mig till.

Ah, ok. Så i annat fall blir MsgSafe:en endast en glorifierad, magnetisk 5W-laddare?

Har du någon aning om ifall magnetismen är bra nog för att verkligen hålla fast luren ordentligt? Den har ju funnits ute ett tag nu men jag vet inte riktigt vad alla som testat har kommit fram till

Ursprungligen av zinned:

Ah, ok. Så i annat fall blir MsgSafe:en endast en glorifierad, magnetisk 5W-laddare?

Har du någon aning om ifall magnetismen är bra nog för att verkligen hålla fast luren ordentligt? Den har ju funnits ute ett tag nu men jag vet inte riktigt vad alla som testat har kommit fram till

Kommer en video imorgon eller i övermorgon på en billaddare från Amazon som jag testat Men annars blir det nog 5W, ja

1
Bevaka tråden