Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Rykte: Nydesignade MacBooks kommer i andra halvan av 2021

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Ming-Chi Kuo har enligt sina källor en tidsram om när det kommer nydesignade MacBooks från Apple och tyvärr kommer vi att få vänta lite.

Läs hela artikeln här

Det finns en kommande BootCamp för MacBook Pro 16” 2020 (så stod det i macrumros), kruxet är att den som säljs idag är MacBook Pro 16” 2019, så i teorin borde Apple lansera en intel baserad MacBook Pro 16” (det här året) innan de släpper en Mx baserad MacBook Pro 16” (nästa år [höst]). Jag tror att den MacBook Pro 16” som får den nya designen är en Mx (kanske M2) baserad MacBook Pro 16”.

Men den nydesignade MacBook Pro som väntas komma nästa år hoppas jag att de bygger in FaceID i datorn och har TouchID som komplement.

Senast redigerat 2020-11-25 19:31

Ytterligare en sak skulle vara trevligt:
Apple skull byta ut sin nuvarande FaceTime kamera mot en som ger samma höga bildkvalitet som Logitech 4K Brio (eventuellt som BTO/CTO). Med tanke på corona pandemin är det mycket mer videosamtal än tidigare.

Jag skulle gärna lägga till slantar för en sådan BTO/CTO lösning om Apple möjliggör det med sina kommande datorer (MacBook Pro, iMac m.fl.)

1
Bevaka tråden