Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Söker efter Pages och Numbers för macOS El Capitan

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har precis hjälpt en kompis att installera en MacBooK Pro från 2008. Det nyaste macOS den klarar är v10.11 El Capitan, och tyvärr så funkar in de nyaste versionerna av Pages och Numbers med El Capitan.

Någon som har äldre installationer av dessa liggande, som man kan få ta del av? Jag trodde att jag hade det, men hittar dem ingenstans... ?

Ursprungligen av carlsson:

Jag har precis hjälpt en kompis att installera en MacBooK Pro från 2008. Det nyaste macOS den klarar är v10.11 El Capitan, och tyvärr så funkar in de nyaste versionerna av Pages och Numbers med El Capitan.

Någon som har äldre installationer av dessa liggande, som man kan få ta del av? Jag trodde att jag hade det, men hittar dem ingenstans... ?

Jag har en länk till iWork '09 här (direktlänk för nedladdning av dmg). Jag hänvisar till detta inlägg vad gäller § 7. De funkar i El Capitan, jag har själv en gammal Imac '08 med dem på.

Senast redigerat 2021-10-24 20:56

Tack för det. Reflekterade inte ens över att det skulle vara illegalt då det har följt med alla Macar sen urminnes tider. ?
(Och helt gratis för alla sen 2017 iallafall)

Tack igen!

Senast redigerat 2020-10-28 08:35
1
Bevaka tråden