Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Här är bakgrundsbilderna till iPhone 12 och iPhone 12 Pro

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Skippar du årets iPhone men vill kunna njuta av de nya bakgrundsbilderna så finns de att ladda ner här.

Läs hela artikeln här

  • Medlem
  • 2020-10-24 19:03

Funkar lika bra på oneplus.. ?

Ursprungligen av Jeo:

Funkar lika bra på oneplus.. ?

Svär inte i kyrkan.

Hur gör man för att ladda dom på sin gamla mobil?

  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2020-10-25 16:44
Ursprungligen av calinou:

Hur gör man för att ladda dom på sin gamla mobil?

Som med alla andra bilder. Håll fingret på bilden tills menyn kommer upp, välj Lägg till i Bilder.
Sen Inställningar -> Bakgrundsbild -> Välj en bakgrundsbild -> osv....

Ursprungligen av Gäddnos:

Som med alla andra bilder. Håll fingret på bilden tills menyn kommer upp, välj Lägg till i Bilder.
Sen Inställningar -> Bakgrundsbild -> Välj en bakgrundsbild -> osv....

? Från datorn får man spara ned på datorn först/spara bild som / och sedan flytta bilden i bilder appen. Dom har kanske missat lägga den i min höger-klick-menyn.

  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2020-10-26 08:55
Ursprungligen av calinou:

? Från datorn får man spara ned på datorn först/spara bild som / och sedan flytta bilden i bilder appen. Dom har kanske missat lägga den i min höger-klick-menyn.

Du frågade om din gamla mobil och då fick du svar på det.

Du kan givetvis högerklicka på en bild i MacOS och välja Lägg till bild i Bilder. Det är sen gammalt.

Ursprungligen av Gäddnos:

Du frågade om din gamla mobil och då fick du svar på det.

Du kan givetvis högerklicka på en bild i MacOS och välja Lägg till bild i Bilder. Det är sen gammalt.

Den funktionen har jag tyvärr inte.

  • Medlem
  • Barentsburg
  • 2020-10-26 21:23
Ursprungligen av calinou:

Den funktionen har jag tyvärr inte.

Du kör väl nån annan browser än Safari. Men du väljer som vanligt att inte berätta vad du egentligen vill göra och hur du gör.

Ursprungligen av Gäddnos:

Du kör väl nån annan browser än Safari. Men du väljer som vanligt att inte berätta vad du egentligen vill göra och hur du gör.

Jag skulle bara spara via min dator /appen bilder. Kör flera Webbläsare parallellt. Olika saker på varje. Hade ingen aning om att det inte fanns att välja via typ Chrome och Brave. Provade med Safari och där fanns att välja. Då har jag fått svar på min fråga. Tack

1
Bevaka tråden